Vi måtte jo forvente det…

Hva vi måtte forvente…snø vel 😉

20190302_131657

I natt har det regnet og sluddet, og nå har det gått over til snø, og den laver ned.

20190302_120958

Hva er vel da bedre enn å bake litt, og kose seg inne med skiVM og litt strikking igjen. 😀 Og jeg har også jobbet med et nytt kapittel til historien om livet mitt..

20190302_120911

Akkurat det gjør vi i dag. Får se om det blir en tur ut også, men ikke enda. Gjør akkurat det jeg har lyst til, og noen ganger er det bare å være inne, så da kan det tenkes det blir en sånn innekosedag. 😉

Fiskesuppe med laks til middag og ferske rundstykker til. Også blir det kaffe og litt gulrotkake.

Ettersom det snør så veldig, får vi heller ikke besøk av svigerfar i dag, så da blir det bare oss to. Godt innimellom det også. 🙂 <3

God lørdag!

20190302_131158

 

#lørdag #bake #rundstykker #snø #regn #fiskesuppe #laks #gjengstøa #hemne #trøndelag

6 kommentarer
    1. Her er det også spådd snø, som jeg nevnte i går tror jeg, men ikke sett noe til den ennå, for her er sol 🙂
      Hurra for kose-seg-inne-dager 🙂 Gjør godt for sjela av og til, og kroppen trenger det også noen ganger ❤
      Fiskesuppe med laks og ferske rundstykker høres ut som en veldig god plan, og den så god ut – baksten!
      Jeg har hatt for mye kose-seg-inne-dager i det siste, så bør skjerpe meg 😉 God lørdag, Heidi!

    2. Det er vel det som må gjøres da det er slikt vær. Vi har også hatt et slikt vær i dag, innimellom i allefall. Men det er jo slik man må regne med ved kysten på denne tiden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg