Venabygdsfjellet – Ringebu

For en del år tilbake var jeg med i en fotoklubb. Og der var vi mye på tur. Helgeturer høst og vår, og dags og kveldsturer i nærområdet i Østfold.  Det var fint å være med på dette, og ettersom jeg alltid har et åpent øye for motiver passet det meg veldig godt..

Denne høsten gikk turen til Venabygdsfjellet i Ringebu.  Det var flott høstvær, og det var motiver hvor enn vi snudde oss.

Skal ikke skrive så mye for bildene sier nok for seg selv.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Og mat og kaffe måtte til 🙂

 

 

Etter så slik tur er det godt å komme tilbake til hytta, og da ble det alltid ordnet til 3 retters middag. Og selv om jeg var den eneste dama, så var det mannfolka som ordnet det meste til middagen. Jeg hjalp bare til, og det passet med utmerket! 🙂

Håper du fikk glede av bildene!

#natur #naturbilder #foto #venabygdsfjellet #ringebu #venabygd #høst #fjelltur #hytte #hyttetur #blogg #bloggno #fotoklubb

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg