Vel framme i Halden 🙂

Etter 9 timer og 45 minutter på tur, ankom vi Halden..festningen må med på bilde før vi svinger 😀

Så kom vi fram til hotellet, og fikk sjekket inn

 

Ikke all verdens utsikt fra rommet, men det har ingen betydning. Greit rom, til rimelig pris 🙂

 

Bilder før vi kom så langt…

Elgen måtte med

Litt mye gjenskinn, men det får gå

 

Når vi kom til Minnesund ble det regn, og det fortsatte en stund…

Men så kom sola, og det ble 20 °

Fint å se kornåkre som snart er modne

Jeg kjenner på den gode hjemfølelsen med dette også, for det har vært det jeg har vært vant til i mange år i livet mitt 😊

På dette hotellet er det alltid frokost, kaffe og kake, og middag i prisen.

Så etter en times hvil kunne vi gå og spise en lett middag kl 18. Det er buffé, så vi kunne velge mellom fisk, kylling og div salater i dag.

Etterpå tok jeg en tur over veien..måtte jo stikke innom sønnen min for å hilse på siden de bor så nærme nå.

De har nettopp flyttet inn 😀

Det var så godt å se dem igjen, og i morra er vi bedt dit på middag 🙂

Bare å få noen timers hvile og søvn nå, så blir nok morgendagen fin.

Kjenner at vi har kjørt i mange timer 😊

 

Takk for at du fulgte oss på turen. Vi koste oss 😍

Her finner du de to forrige innlegga på turen

12 kommentarer

Siste innlegg