Skal vi legge inn bud?

Vi ser jo mye forskjellig her vi kjører.

En liten stopp for lunsj på Alvdal ved 11 tida

Du husker der Ligaya – Happy og mannen overnattet på turen de hadde i juli?

God lunsj,  men vi fikk se alle fluene som Ligaya skrev om i sitt innlegg.

De fløy heldigvis ikke rundt oss, men ikke hyggelig med disse like ved heller.. De var i alle vinduskarmer, og en del støv…

Som tidligere renholder, og renholdsleder, valgte jeg å gi tilbakemelding til ei dame i resepsjonen om dette.

Først at maten var god, deretter et lite tips om at de burde gjøre rent i vinduskarmene. Det skulle hun gjøre…så da håper jeg det hjalp litt 😉🙂

 

Så til det vi tenkte å legge inn bud på…

Når jeg så at det sto til salg, ble jeg nysgjerrig og gikk inn på Finn og sjekket pris m.m.

Se her

Til salgs

Tror vi står over likevel jeg 😄

 

Turen har gått fint så langt, og kroppen er merkelig nok, og heldigvis, grei I dag.

Så jeg nyter faktisk turen, hører på radioen, alt fra Lirekassen, fotball, gudstjeneste fra Nidarosdomen, og gammelnorsk.

Nå er det Madde som spille svensk ☺️

Ettersom jeg har god tid her jeg sitter som passasjer, kan jeg jo blogge litt. Mannen har ikke lyst til å prate i 10 timer, og han konsentrerer seg om kjøringa.

Litt mer trafikk her like før Elverum 🙂

Har tatt flere bilder, men de kommer i et senere innlegg. Kan jo ikke ta alt på en gang 😉

Første innlegg fra turen finner du Her  

12 kommentarer

Siste innlegg