Ute til lunsj

“Skinnet kan bedra” heter det.

Og det gjorde det i dag når det gjelder været.

Tåka lå tett helt opp til Flatåsen i dag..

20190710_065413

Og når tåka endelig forsvant, og sola kom så tenkte jeg at endelig kan jeg gå ut og spise lunsjen.

Som tenkt, så gjort!

Ser fint ut nå?

20190710_113655

Vel, sola varmet bittelitt, men det var 13 grader som føltes som 12, så nei, det var ikke varmt akkurat.  Om det var så lurt å ikke ta på en jakke til? Tror ikke det. Men jeg drakk varm kaffe, så da håper jeg det gikk bra likevel. 🙂

Blå himmel over Rockheim

20190710_133524

 

#utetillunsj #lunsj #sol #tåke #trondheim #brattøra

 

8 kommentarer
      1. Er allerede litt forkjøla, men tror det går bra. 😉 Jeg tok på meg kjole i dag ihvertfall. Har ikke fått brukt sommerkjolene jeg kjøpte i fjor. Men så tenkte jeg på deg som går i kjoler hele året, så da bare gjorde jeg det også 😁😀 Gikk ikke med bare legger men nå kan jeg gjøre deg. Hele 18 grader i skyggen 🌞

    1. Den hersens tåka!!!! Den er vi plaget med langs jærkysten om sommeren også. Det meldes om fint og klart vær, men tåka den ligger trofast på himmelen store deler av dagen og vi må lenger inn i landet for å finne den blå himmelen.

      Da jeg dro på jobb i går var himmelen blå, heldigvis. I hagen hadde vi deilig sommer, men i gårdsrommet, bak leveggen, ja der var det bikkjekald trekk fra nord og 15-16 grader vil jeg tro. Håper varmen kommer nå, til deg også.

      Ønsker deg en fin fortsettelse av sommeren.

      1. Takk for det! 🙂 Ja, det er litt kjedelig når det er meldt fint vær, men så kommer tåka og ødelegger. Det blir så råkaldt da. Ble fint og varmt i går ettermiddag og kveld, og det skal det bli i dag også. 🙂 God sommer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg