Tv serie

Ettersom formen fortsatt er langt under toppform, så har denne dagen gått med til å se på tv. Hadde tatt opp 8 episoder med Nytt liv i East End, og når jeg først begynte å se den serien, så passet det i grunn bra at jeg ikke orket å gjøre så mye annet.

I går ble det litt husarbeid, men i dag hadde jeg så vondt i hodet at samme hva jeg tenkte å gjøre, så protesterte hodet for fullt. Vel, da følte jeg at jeg for en gangs skyld, også midt på dagen, skulle la meg selv lytte til kroppen, og bare slappe av i sofaen. 😉

Derfor fikk jeg sett ferdig alle episoden i går og i dag, og her har jeg sitti og sutra for meg selv. En kjempefin serie, som går ut på akkurat slik livet var på 50 og 60 tallet. Både på godt og vondt.  Noe kjenner man seg igjen i, og andre ting har man lest om eller hørt om.

Har du sett den serien?  Hvis ikke så er den vel verdt å se 🙂

 

#tvserie #Eastend #hodepine #sofa #blogg #bloggno #tv #slapp #hverdagen

4 kommentarer
      1. frodith: Ja, det er godt med tv da…ihvertfall når man ikke orker lese engang. Og egentlig kan jeg sortere bilder på pc,n m.m. men det er ikke akkurat så mye pc jeg orker heller 😉 Da bør du se den når du får tid 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg