Tur til Trondheim og St.Olavs hospital

Det regnet godt når vi dro over fjellet i dag, men turen gikk fint.

Vi var innom Jula før vi dro til sykehuset. Der spiste vi lunsj mens jeg ventet på å gå til timen jeg hadde.

En tidligere kollega av Olav kom, og de fikk en god prat mens jeg var hos legen.

Det gikk bra, og det var fint å få snakket med lege etter Inngrepet

Jeg visste jo at åra var ganske trang før de blokket den ut, men det var visst nesten helt tett. Så jeg kunne ikke gått så mye lenger uten at det hadde skjedd noe.

Godt med flinke leger! 🙂

Ettersom jeg kjenner enkelte symptomer enda, og jeg “kjenner” stentene pluss at hjertet oppfører seg litt “buldrete” til tider, så skal jeg gjennomføre døgnmåling på hjerterytme, og skal nok en gang sjekke årene.

Til tross for at jeg har det mye bedre nå, så er det ikke helt bra det jeg kjenner. Fint å være i systemet nå 😉

Kollegaen til Olav skulle besøke mora si, så han fulgte oss til bilen

Fine farger 😀

Vi skulle innom dattra til Olav på Orkanger tenkte vi, men hun jobbet i byen, og kom ikke hjem før 16:30, så det ble for lenge å vente.

Jeg var ganske sliten for jeg sovnet ikke før 02:30 i natt.

Så vi spiste middag på Otisenteret, og var hjemme ved 17 tida. Godt å komme hjem såpass tidlig.

Da kunne vi nyte denne flotte solnedgangen også 🥰

God helg! 😀

10 kommentarer
    1. Bra du er tatt hånd om og blir fulgt opp.
      Godt det <3 Gode tanker videre..
      Men ble jo en fin dag med tur og prat og lunsj og tidlig hjemme…det er alltid deilig..
      God helg 🥰 klem…

      1. Tusen takk ☺️ Ja, det er greit å være i systemet, og greit å kjenne kroppen min godt nå. 😀
        Vi hadde en koselig tur, og fin dag 🙂 God helg, og god klem 🥰

    2. Vakre bilder her hos deg – og det som er helt sikkert – det er godt å være i systemet og at du blir passet på 🙂

      God helg til dere 🙂 klem

    3. Så vakker solnedgang. Glad du har fått tatt den kontrollen og at du blir fulgt opp. Dette går sikkert fint. Tenk så heldige vi er i dag, som kan få fikset sånne tette årer. Kos deg i helga. Klemsiklem 🙂

      1. Tusen takk, det skal jeg gjøre. Ja, vi er veldig heldige som kan få så god hjelp, og det er jo mye enklere nå enn før. Heldig er jeg også, som ikke bekymrer meg for dette. God helg, kos deg! Klem 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg