Tur i sola :)

I dag ble det tur ut i sola. Etter rengjøring, og litt ro på morran, så tok jeg en tur ut vel en time.

Det var nydelig vær, sol og 3,6 minusgrader.

 

Tenker at på slike turer skal jeg tømme hodet, og bare nyte, men det er så fullt oppi der, at tankene surrer og går hele tida. Det er vel en tid for det nå da, la tankene bare surre. Kan jo hende de roer seg til slutt 😀

Nå skinner sola inn vinduet her, og jeg måtte ha igjen persiennene litt, ikke for at jeg ikke liker sol, men det er ikke så godt å få den rett i øya.

I helga blir det igjen en tur til Kyrksæterøra, og svigerfar. Har jo ikke vært der siden i fjor 😉  Det blir 14 dager imellom, og det er greit. Da får vi en helg i byen også.

Det er meldt sol og flott vær også i morra, så det blir nok en fin tur over fjellet. Vi koser oss på tur, så 10 mil går fort unna. 🙂

Med bilder fra turen i dag, vil jeg ønske deg en riktig god fredag, og en fin helg! 😀

 

Utsikt over Trondheim, og Fosen synes i det fjerne. Sjelden at det er slik klart vær som i dag, så vi ser Fosen. 🙂

 

#sol #tur #rengjøring #hverdag #hverdagen #blogg #trøndelag #foto #trondheim #fosen

10 kommentarer

Siste innlegg