Tunge dager…..

Det er ikke mye livstegn til meg på bloggen for tida.  Har brukt litt tid nå til å lese andres blogger, og kommentert litt.

Ellers går dagene med til trening, husarbeid, matlaging, og produsering av album.  Litt tunge dager, for tanta mi døde mandag, og neste uke skal jeg i begravelsen hennes.  Trist at det gikk slik, men vi var jo dessverre foreberedt på det.  Tankene går til hennes nærmeste. De har hatt en tøff tid.

Flybilletten er bestilt, og alt klart. Men kan ikke si at jeg ser fram til dette.  Blir godt å se slektningene mine, men trist at det må en begravelse til før vi treffes. En del av dem har jeg ikke sett på noen år.  Det blir fort slik når man bor så langt unna.

Ellers har jeg det ganske bra, formen er stigende etter mye trening. Tungt, men godt! Kjenner at alle tøyninger, apparattrening m.m. gir resultater sakte men sikkert. En ting som var litt artig, var at når vi hadde sirkeltrening og jeg kom på stedet med rockering, så tenkte jeg mitt….dette skal nå bli et festlig skue. Men tror du ikke jeg fikk det til da. 🙂   Det var en skikkelig rockering, sånn tung treningsring, og det var jo noe helt annet enn de lette man normalt sett kjøper. De får jeg ikke til.. men med denne kunne jeg holde på i flere minutter. Tenk det da! Gjett om jeg var stolt da! 😉

Ønsker deg en fin dag! 🙂

 

 

 

 

 

#husarbeid #trist #begravelse #fotoalbum #rockering #blogg #hverdag

14 kommentarer
    1. Så bra du har det fint utenom det som skjedde da. Trist med det, og begravelser er alltid grusomt. Men fint at formen din ellers er bra mente jeg.

    2. Så trist! og blir tunge dager i slike stunder…Så bra treningen går fint! lykke til videre! og ha en god kveld!

    3. Så trist å miste noen! Trist å måtte møte alle i en slik sorg! ……. rockering er moro – jeg har en som jeg flittig bruker! Klemmer til deg <3

      1. Margrethe: 🙂 Ser at de fleste er fra 1,5 til 2,2 kg som selges til “vanlige” folk..altså ikke treningssenter etc..Men jeg har ikke så mye peiling. 😉

    4. Det var trist å høre 🙁 kondolerer så mye.
      Rockering ja. Jeg har faktisk en slik rockering du skriver om og jeg som deg klarer den men ikke de vanlige. Det sies at jo tyngre rockeringen er jo lettere er det å få det til.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg