Trondheim

I går ble det så varm og fin sommerdag at jeg hoppet av bussen for å nyte litt av byen min i sommersol. Ja, jeg sier byen “min”, for det er slik det føles. Her hører jeg til, her er jeg hjemme. Sjelden jeg har følt slik jeg gjør for noe sted som jeg gjør for Trondheim. Og du som har fulgt meg en stund vet jo at har jeg bodd mange steder.

Som tenkt, så gjort, jeg hoppet av bussen, og gikk til området ved Nidelva og Nidarosdomen først.

 

 

 

 

Samfundet på andre siden av elven

 

Litt avslapning på en benk ved Nidelva

 

Bybroa. Tar meg en liten tur over til Bakklandet også jeg…

 

Koser meg veldig når jeg tar slike små avstikkere en varm og solrik dag. Denne byen blir jeg aldri lei! <3

 

 

Bakklandet

 

Sol og varme nytes

 

Vår frue kirke

 

 

Gågata

 

En snartur ned til Ravnkloa mens jeg venter på bussen. Hadde hele 5 minutter tilgode 😉 Det er ofte på slike “hoppavbussenturer” at jeg får de fineste opplevelsene. Skal ikke så lang tid til for å kunne nyte her og nå. 🙂

 

 

Fjordgata

 

Nå er det bare å håpe på grønt lys over veien med en gang, så jeg ikke mister bussen….jeg rakk den akkurat 😉

 

Fint at du ble med meg på en liten rundtur denne dagen i mai. Håper du koser deg og nyter sola, ikke minst at du har det bra.

Ønsker deg en kjempefin dag! 🙂

 

#trondheim #trøndelag #trondelag #blogg #foto #sol #sommer #varme #nidelven #ravnkloa #bybroen #bakklandet #natur #naturbilder

10 kommentarer
    1. Takk for turen:-) Jeg har faktisk kun vært i Trondheim en gang da jeg var liten, må nok sette den på steder som må besøkes igjen. Veldig fine bilder og med det været ser det jo helt herlig ut:-)

      1. Marianne: Takk for det. Ja, da må du ta deg en tur igjen. Gjerne under Olavsfestdagene, da er det liv og røre og mye å se. Det er helt herlig om dagen nå. Nyt dagen! <3

    2. Byen er vakker, og spesielt nå som det er så fint og blå himmel og alt 🙂 Jeg likte Trondheim. var der noen ganger i fjor og forfjor med jobb 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg