Trondheim

Enkelte dager med fint vær, rusler jeg gjennom Trondheim bare fordi jeg har lyst.

Og da knipser jeg litt bilder samtidig. 🙂

Finner alltid motiver, og jeg stortrives i Trondheim.

Legger ved litt bilder, så du får et glimt av byen igjen 😀 Begynner ved Brattørkaia…

I gågata sto de politiske partiene med sine boder og jobber for å få oss til å velge dem. Jeg fikk med meg to brosjyrer, ellers var de stort sett opptatt, så jeg slapp unna flere 😉

Greit at de gjør dette, for jeg så det var mange ungdommer som snakket med dem. Ikke så enkelt å vite hva man skal stemme hvis man ikke er tro til et parti. 🙂

Så oppdaget jeg at det har blitt restaurant i det gamle huset som Turistinformasjonen har holdt til. Sabrura. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg