Trimtur til Kråka :)

Mens mannen klippa plen for far sin, tok jeg meg en forholdsvis rask tur til Kråka

Det er godt å kjenne at kroppen er litt i farta igjen. Ikke det at kondisen er på topp, (tror aldri den blir det ;)) men jeg gikk kilometeren på 6,15 og det er en del motbakker også, så jeg sier meg fornøyd med det i dag. 

Har gjort litt husarbeid først i dag, og hatt svigerfar på middag, så nå blir det avslapning i sola, og tv kveld. Må få med oss Stjernekamp i kveld også.  🙂

Håper du har hatt en fin dag! Gode ønsker til deg fra meg! 😀

 

 

 

Så kommer jeg til hvilebenken hvor jeg slapper av i 5 min før jeg går tilbake.  Da blir det 5,8 km totalt 🙂

 

 

Vel tilbake er det bare å nyte sola som varmer og sjøen som ligger der så blank og fin! Kan ikke ha det så mye bedre enn dette! 🙂

 

#kråka #trøndelag #gjengstøa #blogg #bloggno #naturbilder #hage #foto #natur #helg #lørdag #sjøen #havblikk #stjernekamp #husarbeid #hvilebenk #kilometer 

 

 

4 kommentarer
    1. Hatt en fin dag, selv om jeg våknet litt muggen 😀 Men tatt seg opp, cafe, restaurant og nå litt is til dessert 🙂 Fine solfylte bilder du har tatt 🙂 Så ut som en deilig tur 🙂

      1. frodith: Godt å høre at du har hatt en fin dag og at det går bedre! 🙂 Ja, det var en deilig tur…godt å orke det igjen 😉 Kos deg med is 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg