Treningsfrue

Måtte bare! 😁

Det er jo så mange fruer der ute , og jeg er frue jeg også 🙄😀

Og denne frua, hun trener sjøl hun.😀 Ihvertfall sånn passe. 😉

For noen uker siden, da jeg var på trening tok jeg slike bilder som enhver som trener bør ta av seg selv, og dele.

Ihvertfall ser jeg det titt og stadig på sosiale medier.

Jeg har fått med meg hvordan jeg skal posere også, bare se her:

Her er jeg klar til dyst, enn så lenge blid også 😁

20190613_134602

 

 

Det blir det du får av meg i slike positurer, for neimen om jeg orker å bruke tid på det også når jeg trener. 😁

En gang får holde. Også glemte jeg jo å ta et bilde til slutt, når jeg var bustete og svett 🙄

Så derfor,  fortsatt blid, og ikke svett  😀

20190613_142855

 

Et skikkelig egotripp innlegg, i manko av bilder og idéer for øyeblikket  😉😁

 

#trening #frue #treningsfrue #ego #hverdagen #treningsrom

12 kommentarer
    1. Veldig viktig å sette pris på seg selv, slike egotripper lever man lenge på 🙂 Setter pris på variasjon i innlegg, man kan da ikke være så fryktelig seriøs og selvhøytidelig alltid. God helg.

    2. Herlig innlegg ♥ Jeg må nok innrømme at jeg heller besøker deg og dine treningsbilder, enn alle de andre wannabeperfektetreningsbloggerne 🙂 Synes som det er nevnt over her, at variasjon er kjekt, så da holder jeg meg til deg og de andre jeg har valgt meg ut å følge ♥ Synes overskriften var veldig passende 🙂 Artig “parodi” ♥
      God helg til deg ♥ Enten du trener eller ei ♥

      1. Hehe…tusen takk for det Eva. Koselig tilbakemelding. Må ha det litt artig innimellom vet du. I dag blir det hagearbeid m.m og det er god trening 😀 God helg til deg også! Klem 🙂❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg