Trene

Hvis du leste forrige innlegget mitt, så skal du få vite hva jeg MÅ gjøre…..jo, det er som overskrifta sier, hverken mer eller mindre.

Jeg Må trene for kropp og sjel. Når jeg får trent en times tid, hjelper det stort sett på humøret også. Da har jeg liksom vært flink, for det er jo så mye enklere å bare være hjemme, ligge i senga, eller sette meg i sofaen og blogge litt, enn å gå og trene.

I dag gikk jeg ikke å trena, jeg kjørte bil. Men det var fordi jeg måtte et ærend for mannen min. Hente pakker på Norpost på Tiller. Vel, jeg gjorde det, selv om jeg ble grinete av tanken, og fylte til og med bensin, for det var billig i dag. Ihvertfall det vi kaller billig i disse dager, 14,27 pr liter.

Vel, det var ikke bensinprisen jeg skulle skrive om, nei, trening var det. Har jo holdt på med litt trening i hele sommer, enten det har vært gåturer, styrketrening, gressklipping m.m. Og da var det godt å finne ut at styrken i bena og armene var blitt enda bedre gitt.

Herlighet, tenk deg at jeg var fornøyd da! 😀

Så da blir jeg såå blid!

Så kunne jeg gjøre andre ting når jeg kom hjem. Bake eplekake, lage album, blogge og nå er det tid for å lage god middag til mannen min. 🙂 <3

Du vet vel at veien til mannens hjerte går gjennom magen? Det stemmer ganske bra i Olav sitt tilfelle, for en mer matglad mann skal du lete lenge etter. Men hjertet hans vant jeg uten matlaging, så det hadde gått bra uansett om jeg kunne lage mat eller ikke,. For han er nemlig god på det sjøl 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg