Tilbake til normalen 🙄

Etter en fin avslutning på gårsdagen…

…er vi i dag tilbake til “normalt” trøndervær igjen. Dvs vi har hatt 17 ° men kjølig vind og skyet.Hengekøya ble derfor ikke hengt opp i dag.

Istedet vasket vi bil, og jeg fikk bakt sjokoladekake igjen. ☺

 

Den smaker kjempegodt til kaffen, eller med et glass iskald melk 😉

Mens jeg holdt på med kaka fikk jeg plutselig lyst på god gammeldags eggedosis…dermed tok jeg et egg, 2 ss sukker og vispet ivei. Om det er sundt? Sikkert ikke, men veeeldig godt, og veeeldig søtt 😄

Jeg må på pc, n og snu bildet når jeg kommer hjem 🙄

En tur måtte til etter alt dette søte, og på veien var vi innom svigerfar og der er også blomster og trær i full blomstring!

 

#blomster #rosebusk #blogg #bloggno #natur #foto #sjokoladekake #regn #skyer #vær #trøndelag 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg