Tilbake til hverdagen :)

…..og den er ikke ved sjøen..

Det er litt nedtur med det samme vi kommer hjem etter å ha tilbrakt så mange dager i huset ved sjøen.  For det første føler man seg litt innestengt.. Det er så store kontraster…

Er litt annet å bo i 4 etg blokk i et borettslag på Flatåsen enn å se sjøen fra stuevinduet.  

Men vi skal ikke klage, det er jo virkelig et luksusproblem. Finnes jo de som ikke har tak over hodet en gang.

Så bare jeg får et døgn på meg, så er det veldig greit her også. Og det er ikke langt til sjøen her heller…vi har den jo rundt oss her i Trondheim, det er bare litt lenger enn 2 min å gå 😉

Olav skal på jobb i morgen, så da er det bare for meg å fortsette med treninga og huslige sysler.

Og nå begynner vel folk å bli ferdige med ferien sin, så da får jeg gå på med jobbsøking for fullt! Har ikke tenkt å gå arbeidsledig så lenge 🙂

Håper du har hatt en fin helg og ferie! Nyt sommeren enten du fortsatt har ferie eller er tilbake på jobb! 🙂

Nå er det fotballkamp her i huset. Fint for meg for da får jeg blogget litt 🙂


 

God søndagskveld!

#blogg #sjøen #fotball #byen #Flatåsen #jobb #bloggno #borettslag #blokk #nedtur 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg