Tilbake i byen

Nok en helg er over. Det går veldig fort å bruke opp helga gitt 🙂

Men det ble jo også en flott helg. Knallvær både dag og natt, og jeg ser fortsatt for meg det flotte beltet med stjernebilder fra i natt.

Det var en så flott opplevelse, at jeg nok aldri glemmer det.

Søndagen ble også fin, med nok en dag med blå himmel og strålende sol.

Til tross for at det var kø pga omkjøring etter ulykke i dag, som på fredag, så gikk det greit begge veier. Brukte bare en time lenger, så det får være akseptabelt. Når det er slik, så er jeg bare takknemlig for at vi selv ikke er oppi slike ulykker.  Det blir en del tanker for de som er skadet og hvordan det går med dem.

Nå ser vi på tv-aksjonen og det har allerede kommet inn mange millioner. Alle barn har rett til et trygt liv, med skolegang og alt som hører med det å være barn! ♡

Avslutter helga med noen bilder fra i dag…

 

 

 

 

 

 

 

 

#helg #trøndelag #vindstille #blogg #sol #naturbilder #foto #nature #søndag #høst #høstfarger 

6 kommentarer
    1. Så nydelig vær dere har hatt..trist med ulykker….og man skal være glad man kommer seg trygt hjem ja…ha en god kveld!

    2. Så flotte bilder av sol og blå himmel. Innsamlingsaksjonen i går fortjente litt penger, og det er så flott og enkelt å kunne Vippse. Før måtte man alltid passe på å ta ut kontanter..noe jeg nesten ikke har lenger.

    3. Hyggelige bilder i sola! Huff, så negativt med alle de ulykkene da. Folk stresser for mye, og har for masse “duppedingser” de holder på med i tillegg til å kjøre. Jeg hadde lagt fram kontanter før jeg dro hjemmefra og videre på kor- og teaterøvelse. Så mannfolka i huset kunne levere ut da bøssebærerne kom. Men fint med VIPPS også. Ja, enig, alle barn har rett til et trygt liv, med skolegang og alt som hører med det å være barn! .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg