Tilbake i Alvdal – Del 2

Fikk du med Del 1 ?

Her kommer resten av turen 🙂

Etter en koselig kveld med Siv, Bo og ungene, ble det en siste natt i kjellerleiligheten, og vi tok farvel med dem på kvelden. Er jo ingen vits at de skal måtte tidlig opp bare for å si ha det.

De trenger å få slappe av etter jobb og skole, for ikke å glemme at de har hatt oss på besøk en hel uke.☺️

Siv, flotte, snille jenta mi og meg 🥰

Her har vi holdt til. 🙂 Stua over,  og Olav som lager seg frokost på kjøkkenet før vi drar

Takk for oss 🙂

Det regnet igjen da vi kjørte ut av Halden.

Gjennom Degernes og Rakkestad passerte vi flotte rapsåkere

Degernes, og huset der Sportshjørnet holdt til

Jeg bodde også her 1 år også

Og Sportshjørnet flyttet hit i Rakkestad etter en stund i Rakkestad sentrum.

 

Denne menigheten gikk jeg i i mange år

 

På vei gjennom Rakkestad sentrum

Her til venstre i den grå holdt også Sportshjørnet til før vi flyttet til tidligere bilde lenger opp her, med butikken

 

Jeg har lenge ønsket å få vært innom her

For en gangs skyld dro vi såpass sent at de hadde åpnet, og på lørdag istedet for søndag, så da tok jeg noen minutter der. Det skal du få se mer av i et annet innlegg

Etterpå gikk turen videre, og den får du også i bilder

På vei ut av Rakkestad

 

Bjørkelangen. Her spurte jeg Janne Nordvang om hun var hjemme, og det var hun, men Olav orket ikke flere stopp 😃😄 (hadde ikke tenkt å besøke henne, men litt artig må vi ha,  og koselig hadde det vært)

 

Ved lunsjtid, ble det stopp for å spise matpakka,  og her var det en stor gjeng med motorsyklister. Ser du dem?

Eidsvoll

Elgen var på plass nå også den 🙂

Så var vi jammen meg tilbake i Alvdal igjen 🙂 En uke gikk fort.. Vår oransje bil, er nå byttet ut med en blå 😀

Vi sjekket raskt inn, og nå måtte jeg legge meg litt for energinivået var på lavt nivå,  og smertene i kroppen kom de siste timene av turen.

Middag etter en liten stund, og i dag ble det ikke ribbe, men fisk and chips til meg, og Elgkarbonader på Olav.

En softis på deling til dessert.🙂

Etterpå sovnet jeg visst,  for Olav sier at jeg snorka 😳😲 Jeg, snorker? Nei, fine damer gjør vel ikke det? 😳😁🙈😂

Nytter ikke å protestere,  for jeg våkner jo av at jeg snorker selv innimellom også. 😄

Nå er det tid for de siste milene vei hjem, så ønsk oss gjerne god tur 😀

God søndag! 🥰

15 kommentarer
    1. Hehehe fine damer snorker vel ikke 🙈🙉🙊
      Fin tur dere har hatt og herlig å komme hjem 😊
      God tur på siste etappe!
      Klem

    2. Flotte innlegg, både del 1 og del 2 🥰 Og jeg syns det er litt morsomt når jeg faktisk kjenner til stedsnavnene og kan se for meg reisa i huet, hehe 😊
      Håper du får en riktig god søndag 🥰 Klemz

      1. Tusen takk for det. Og jeg tenkte på at du nesten nettopp har kjørt samme veien. Med bilde ev Elgen m.m. ☺️
        Koselig å ha felles tur 😀
        Passerte Berkåk nå. 😉
        God søndag. Klem❤️

    3. Haha, trodde ikke du snorket, nei 😀 Veldig koselig å få være med i lomma di på turen og se litt av det som du ser fra den fine, nye bilen! Spesielt bildene fra gamle hjemmetrakter 😉 Koselig bilde av Siv og deg! 🥰

      1. Tusen takk. Ja, vi må ha litt bilder sammen med ungene. Glemte å ta det på feiringa med henne alene da ☺️
        Joda, jeg snorker.. sikkert fordi jeg tetner litt 😁 😀

        1. Mine to er ikke så glad i å bli tatt bilder av… Men jeg lurer meg til å ta av og til 😀 Kan være ulike grunner til at man blir tett i pustekanalene… 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg