Rolige dager – ikke helt da 😄

Etter at vi var i Trippelbursdag på søndag, så har vi bare holdt på her hjemme.

Olav har noen prosjekter gående, som må i havn før vinteren,  så han styrer på med det. Først gjør han alt oppi hue, så gyver han løs på oppgavene.😄

Dermed tok han tidlig morgentur på Øra både tirsdag og onsdag for å handle inn materiell.

Jeg sov da han dro,men ble ikke overrasket over å se at bilen var borte ☺️

Han har fått montert tv,n i “gammelstua” så da lå vi i hver vår enda av hjørnesofaen og slappet av på kvelden

Jeg nøt mer utsikten enn tv 😀

 

Vi har jo hatt et par fine soldager også, så vi har sitti/liggi litt på terrassen.

 

Hurtigruta i det fjerne

Jeg hjalp Olav med å bytte plater på taket her, og det var nok litt for tungt, for jeg fikk et par dager med dårlig form, og et hjerte som gallopperer litt ekstra. Bør kanskje ikke tenke at jeg er helt på topp enda 😁

Bakte sjokoladekake på mandag, for vi må ha litt til kaffen. Både til oss selv, og når vi får besøk som vi gjør i helga 😀

Måtte på Øra og handle i går,  så da skal vi klare oss en god stund tenker jeg 😁

Gresset tørket litt opp, så i går fikk Olav klippet plen igjen, og jeg kanter. Det må til

Ble en varm og fin sensommerdag med hele 25° og ikke kald vind engang 😀

Vi har vært heldige og fått fine solnedganger selv om vi har gråværsdager, og jeg blir aldri lei denne utsikten 🥰

Men nå er pausa i hengekøya over, må inn og vaske kjøkkengulvet, og støvsuge gangen. Resten er ferdig. Må jo se litt greit ut når det kommer besøk ☺️

12 kommentarer
    1. Ja, du må nok ta det litt rolig i førsten. Men du er ivrig på å hjelpe til, få orden og lage god mat, så dette blir bra. Nydelige solnedganger og det er jeg også glad i. Nyt dagen. Klemsiklem 🙂

      1. Takk! Nå skal vi nyte resten av dagen. Nok arbe for i dag 😄

        Ikke så lett å ta det rolig når arbeidslysta er der og mannen holder på. Men jeg lurer meg til hvilepauser innimellom 😀
        Eller han jager meg til sofaen for å hvile 😂
        Ha en fin dag! Klem 🥰

    2. Veldig fint å høre om livets gang i Gjengstøa. Takk for at du deler, Heidi 🤗 Solnedgangene hos dere er helt nydelige! Utkonkurrerer tv, ja. Både de og utsikten forøvrig. 😀

      1. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ja, livet i Gjengstøa går sin gang, og vi har nok å bedrive dagene med. Liker det jeg ☺️
        Solnedgangene her er magiske, og utsikten ellers også. Å ligge på sofaen og se på bjørkene som svaier lett i vinden er så avslappende og godt 🥰

    3. Flotte bilder fra fine dager.🤩☀️
      Godt at det ble litt varme.
      Her holder vi også på med uteprosjekter som skal gjøres før vinteren kommer.😅
      Sjokoladekaka ser veldig god ut og den smaker nok godt for de som kommer på besøk.🤗
      Ha en riktig fin kveld!😊

    4. Så bra at dere har fått godværsdager sånn at dere kunne nyte terrassen, og den nydelig utsikten. Er nok greit å ikke holde på for hardt så du blir dårlig. Håper du får en avslappende og fin torsdagskveld, klem 🤗

      1. Tusen takk for det. Ja, jeg må nok roe ned litt innimellom.
        Blir mer rolig noen dager nå, for vi får besøk, og da skal vi nesten bare kose oss ☺️ Ha en fin torsdagskveld. ❤️

    5. For noen herlige bilder! Dere jobber og står på – og belønningen er å kunne nyte – både kake, tv, og den fantastiske utsikten! DEN solnedgangen, da! Klem <3

      1. Tusen takk for det. Ja, det er et annet og mer aktivt liv enn å bo i en leilighet. Veldig greit når vi jobba, men skulle vi sitte hele dageneni en leilighet, så vet jeg ikke om vi hadde hatt det så bra. Så vi håper vi kan bo her noen år nå, og nyte alt vi har gjort, og bare ha vanlige sysler som hører med til hus og hage. Og ha tid til en liten ferietur i ny og ne 🙂 God fredag. 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg