Takknemlig

Våknet i dag med en følelse av takknemlighet.

Det har vært et år med mange utfordringer av både det ene og det andre. Har du ikke fått med deg så mye av dette året i livet mitt, og blir litt nysgjerrig,  kan du gå inn på arkivet på bloggen min. 😉

Allikevel våknet jeg i dag med en stor og god takknemlighetsfølelse.

Tenk å ha det så godt!

Våkne i en god seng, under en god og varm dyne. I eget hjem, trygt og godt. <3

Høre at mannen min ordner seg for å gå på jobb, få en god klem og et kyss før han går til bussen. 

For så å krølle meg sammen og bare nyte at jeg ikke må noen ting.

Når det først er sånn at jeg ikke har jobb for tiden, velger jeg å nyte og sette pris på at mitt forstua håndledd ikke går utover andre.

Hverken arbeidsoppgaver eller kollegaer.  Jeg trenger altså ikke ha dårlig samvittighet for noe, eller noen. En veldig god følelse når alt er som det er. 🙂

Håper at du også har våknet til en ny dag, med gode følelser. 

Ønsker deg alt godt for denne onsdagen med en god klem fra meg! <3

 

#takknemlig #våkne #varmdyne #godseng #hjem #blogg

11 kommentarer
    1. ja du har virkelig rett,det er faktisk ikke en selvfølge att en har en varm seng å våkne opp i :=) så det er bare å nyte ,selv har jeg planer om å lage krumkaker i dag,det går fint uten bakerovn :=)

    2. JA det gjelder og se de små gode tingene med tingenes tilstand…Det er som du sier..deilig å slippe den evig dårlig samvittigheten for at du igjen ikke klarte å stille på jobb…og at andre måtte stille opp på kort varsel..osv…Deilig å fylle dagene slik som du selv vil, og klarer…..En god påminnelse..takk for det! Ha fortsatt god bedring med håndledd, og håper den bare er forstuet…ha en god ny dag!

    3. Fine ord på morrakvisten. Og sikkert en god følelse … 😉 Håper jeg en dag kan våkne opp sånn, uten dårlig samvittighet for alt. Ha en fin dag.

      1. Marit: Tusen takk for det. Ja, det er en god følelse. Sjelden en dag uten dårlig samvittighet . Jobber med å lære meg å ikke ha det for alt og alle 🙂 Ha en fin dag du også

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg