Takknemlig ❤️

På tur hjem sitter jeg her og kjenner på en stor takknemlighet ❤️

Jeg har fått truffet mange av familien min. Fått tid med mamma, barna mine, og barnebarna 🥰

Ønsker alltid enda mer tid, men når det blir litt sykdom m.m. sånn plutselig, så blir det litt endringer.

Men til tross for det, så har jeg fått gjort det meste av det jeg kom for.

Passerte Rakkestad kirke i morgenmørket i dag

Nyter igjen vakkert høstløv ☺️

Mannen er jo også med, men han lar meg farte en del for meg selv. 😉

Jeg vil besøke mamma flere ganger, for når det går en stund mellom hver gang, så må jeg passe på.

Hun er dement, og ikke hver dag er like god, men hun kjenner meg fortsatt igjen for det meste, og det er så godt 🥰

Mamma og jeg hadde en liten minifeiring for hun fyller 85 år i november, og det får jeg ikke vært med på

For første gang i Halden, var vi ikke og gikk nede ved havna, selv om vi var i nærheten på søndag.

Utenom besøk og en liten Sverigetur så var vi bare på hotellet, men det var gode senger,  og to stoler, så vi fikk slappet godt av.

Gåturer ble det lite av pga dårlig kropp og ikke minst iskald vind, men litt ble det da. Det kan du se Her

Til tross for at jeg synes det er tungt å dra fra alle mine i Halden og omegn, så sitter jeg som sagt her og kjenner på en stor takknemlighet.

Igjen har vi klart en tur, fått truffet familien, og alle har det bra til tross for litt influensa og “idrettsskader”

Da kan mamma/svigermor/mormor/søster og ikke minst, datter slappe av litt, og ikke ha altfor dårlig samvittighet. Manglet å treffe noen av søskna da..

Savnet må jeg leve med 🥰

Kjenner takknemlighet for mannen min, som er med meg, tålmodig, snill og omsorgsfull, både for meg og mine.

Han sitter ved siden av meg og får oss trygt hjem igjen. Jeg kan bare sitte her og slappe av og “nyte” turen, som jo er lang, men allikevel går fort.

Vi har kjørt denne strekningen så mange ganger de siste 18 årene, at vi kjenner den ut og inn. Har stopp på faste plasser, og vet at vi har et godt og koselig hjem å komme til ☺️

Vi har det veldig bra vi to ❤️

Bare 482 km igjen nå 😉😀

12 kommentarer
      1. Tusen takk.
        Turen gikk fint, det var overskyet og fint kjørevær helt til vi kom til trøndelag. Da fikk vi sol, og den var så lav at det ble mer slitsomt siste biten.
        Men 10 timer gikk relativt fort, og greit at vi bare kan roe ned hjemme i dag ☺️

    1. Ja, sånn er livet, sier jeg ofte. Vi kan ikke klare å være tilgengelige hele tiden. Men savnet er det uansett, om veien er kort eller lang til våre kjære. Du er som meg, og gleder deg over det du får til, og det du har nær deg. Nyt dagen. Klemsiklem:)

      1. Tusen takk. Her nytes også denne dagen, og vi har fått pakket ut, satt på klesvask m.m. så nå kan vi finne roen hjemme igjen 😉
        Sånn er livet, og det er godt å vite at alle har det bra ihvertfall, og at vi har vært der igjen 🥰 God klem ❤️

      1. Tusen takk for fine ord.
        Ja, det er vanskelig å bo så langt unna, men vi får se om vi flytter etterhvert. Men da blir det alle her vi kommer til å savne, så vi får se hva fremtiden bringer.
        Nå har vi det jo bra her 😉 Og det er “bare” 67 mil…mange som har lengre vei ☺️
        Vi har det godt ja 🥰 Klem ❤️

    2. Ja savn etter de langt borte vil det nok alltid være. Kjenner på det siden søstersen bor nesten 130 mil unna. Men godt at du fikk så mye positivt ut av turen, og ikke minst utrulig flott at du og mannen har det så bra sammen ❤️💙

      1. Takk ❤️.
        Ja, vi er mange som har det sånn, og da blir det ekstra godt å se dem. Yngste broren min er det veldig lenge siden jeg har sett. De bor i Sandefjord, så jeg håper å få truffet han og familien snart også. ☺️
        Vi to har det fint sammen, og det er godt. Jeg er heldig 🥰

      1. Ja, sånn er det 🥰 Koster en del energi og viljestyrke, men så er det så koselig også ☺️
        Har så vidt fått med meg at du er hos familien igjen også. Du er flink til å besøke dem. Du har jo veldig lang og tøff reisevei ❤️

    3. Så fint et innlegg, Heidi. Det å kunne føle på takknemlighet er så godt. Du må leve med savn, men prissetter gleden. Og så godt du fikk tid sammen med moren din. Klem <3

      1. Tusen takk. Ja, det var godt å se mamma igjen. Veldig glad så lenge vi har henne her 🥰
        Jeg har mye å glede meg over, og kan ikke dvele over savnet hele tiden. De har det bra alle sammen, og det er godt☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg