Tacopizza

I dag ble vi enige om å ha pizza. Og ettersom vi hadde igjen litt tacoskjell og saus, fant vi ut at vi skulle lage tacopizza.

Jeg har aldri lagd det før, men tok det vi hadde i hus av grønt og gult. Dvs paprika, løk og mais. Kjøpte kjøttdeig og bacon.

Baconet steker jeg i ovnen,  og ettersom jeg hadde igjen litt bogskinke, skjærte jeg den i tynne skiver og stekte de også i ovnen.

Så smurte jeg tacosausen på hjemmebakt bunn, og la på krydret kjøttdeig, bacon, skinke, mais, paprika, løk og ost. Knuste tacoskjell på toppen.

Jeg håpet det skulle bli god pizza, og jada, den ble bare helt topp! Beste tacopizzaen mannen min har smakt,  og da er jo freddan redda 😉😁😀

Bare så dumt magen blir mett før øya….

Spørs om ikke det blir en bit til kvelden også 😮😉🙂

20190208_152228

 

#tacopizza #pizza #fredag #helg #mat

12 kommentarer

Siste innlegg