Synstest

Det gikk bra på synstesten i dag, men var litt som forventet.  Synet har endret seg,  og jeg må ha nye terminalbriller  lesebriller og langsyntbriller. Sett på makan!

Også jeg som har vært så fornøyd med å slippe briller hele tiden. 🙄 Nå blir det progressive briller, og terminalbriller. Håper å få dekka terminalbriller, men det gjenstår å se.

Er andre kriterier når man har Nav som arbeidsgiver sjø. 😉 Men de holder på å undersøke saken, og jeg regner med at det går i orden.

Sånn er det bare.  Synet er viktig, og du skal se det blir bedring med hodepinen etterhvert. 🙂

Nå skal jeg fortsette strikking, og det er litt lettere å lese nå med mer styrke på brillene. 😉 😎

20190318_201109

#synstest #briller

8 kommentarer
    1. Ja, greit å få sjekka synet. Blei nye briller på meg i fjor høst… jeg har brukt lese og terminalbriller siden jeg var 14…. har blitt noen par…. klem 🙂

    2. Ja det må nok til det med sterkere briller etterhvert. Jeg skulle ha vært å sjekket jeg også, for det er noen år siden jeg fikk nye briller nå 🤓

    3. Det er greit å få sjekket synet ja. Jeg skal ta ny synstest til høsten jeg. Skal også ha linsetest på øynene mine siden jeg bruker linser 🙂

      Ønsker deg en kjempefin og god natt <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    4. Greit å få sjekket synet med jevne mellomrom. En kjenning fikk nettopp nye briller med 3-i-1. Altså alt det du trenger i en brille. Men foreløpig “sliter” hun litt med å bruke de ulike synssonene. Jeg har bare progressive briller, og bruker de hele den våkne tiden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg