Syden

Det er første gang jeg våkner og er glad for at drømmen om sydenferie ikke var virkeligheten 🙄

Skal forklare nærmere hvordan en slik drøm kan føles som et mareritt. 😂

Du skjønner…når vi var vel ankommet Mallorca og nøt sol og varme, la vi ut bilder av dette på instagram og facebook. Er det ikke det vi gjør for å gjøre andre litt misunnelige? 😉

Men så….så kom jeg på at jeg hadde jo glemt å søke om ferie, og flere kundemøter var planlagt på jobb. Fikk jo nesten panikk! 😣

Men heldigvis våknet jeg og forsto at det bare var en drøm..eller skal jeg si mareritt? Da ble jeg så letta, og tenkte at jeg skal ihvertfall huske å søke om fri før jeg drar. 😆

Så sovnet jeg igjen, og kunne heller nyte en fin tur i gode gamle Norge med snø, haggel og sol 😃 er vel ingen som savner syden da? 😆😆😆

#syden #mallorca #sol #snø #haggel #norge #blogg #bloggno #ferie #jobb #mareritt #drøm #varme #foto #tur

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg