Stille fra meg…

Her er bilder fra den første høsten jeg var i Trondheim. Dette var i 2005. Bildet er tatt fra Korsvika mot Tyholttårnet.

Det er veldig stille fra min side for tida, og det fordi jeg er litt “tom”. Samtidig som jeg endelig har kommet i gang med å lage album av bildene våre igjen. Jeg skulle liksom lage album hvert år, men neida…åra gikk veldig fort de gitt! Så det jeg begynte på i 2013, har jeg nå kommet i gang med fortsettelsen på. Og det er jo moro, i tillegg til at tankene blir opptatt med noe annet enn å tenke og bli stresset 😉

Kan høre på radioen, eller annen musikk, og bare kose meg. 🙂

I dag fikk jeg også endelig tatt en tlf til en av mine søstre, og det var en samtale som gjorde veldig godt! Vi er ganske like vi to, og det er rart å høre fra henne tanker jeg tenker selv. Godt å kunne dele tanker og erfaringer fra vårt liv i akkurat vår familie. Livet er innholdsrikt, og byr på alt mulig rart til tider både på godt og vondt.  I dag derimot bød livet på gode samtaler, besøk og rolig dag innendørs. Regnet strømmer ned på utsiden, og det er godt å nyte høsten innendørs i dag.

Litt flere bilder fra høsten 2005 kommer her..

Fra Korsvika mot Ladehammeren..

 

Mot Munkholmen

 

 

 

Fra Elgeseter bru

 

Festningen sett fra Elgeseter bru

 

 

Endene ved Nidelva får litt mat 🙂

 

#trondheim #høst #ender #Nidelven #Kristiansten #festning #Korsvika #blogg #foto #natur #naturbilder #2005 #familie #stille #hverdag #hverdagen #livet

10 kommentarer
    1. Flotte bilder. Det er gøy å mimre litt sånn, når man holder på med bilder. Søstre er viktige saker, veldig glad for at jeg og søsteren min har så god kontakt 🙂

    2. Masse flotte bilder! og du må bare blogge når du føler for det…alt til sin tid..:-)

    3. Du må blogge når du føler for det, ikke ellers! Ikke alltid en er på høyde med seg sjøl – jeg har vel stort sett vært det i det siste, men sliter med urolius inni meg….. hmmm…. flotte bilder fra Trondheim! Det er en spesiell og fin by! .-)

      1. Margrethe: Takk for det! Ja, jeg har blitt veldig glad i denne byen, og ser alltid motiver når jeg går her. 🙂
        Sånn urolius er ikke godt…er vel litt sånn jeg har det ogdå…klarer ikke å roe helt ned..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg