Spørsmål og svar – 22

 

Jeg låner og låner av VeraLynn.  🙂

 

Spørsmål 1: Bruker du å øve på hva du skal si før du ringer en telefonsamtale?

Svar: Ikke når jeg ringer privat, men i jobbsammenheng, og andre sammenhenger når jeg ringer offentlig etater, eller andre så tenker jeg igjennom litt på forhånd.

 

Spørsmål 2: Hva- om noe – syntes du ikke man skal spøke/tulle med?

Svar: Liker ikke at det spøkes/tulles med sykdom eller handicap på noe vis, det kan virke sårende på mange. Ellers synes jeg det kan spøkes med det meste.

 

Spørsmål 3: Briller/linser eller har du ikke behov av noen av delene?

Svar: Jeg begynte med lesebriller som 12 åring, og har siden stort sett brukt det. Måtte begynne med progressive briller for en del år siden, men hadde noen år uten da synet forandret seg, og det ble kun lesebriller.  De seneste årene, har jeg igjen hatt progressive, lesebriller, og databriller.

 

Spørsmål 4: Hvilke fem ingredienser må du ha i en taco?

Svar: Kjøttdeig, salat, paprika, mais, ost og noen til 😉

 

Spørsmål 5: Har du noen arr, og hvordan fikk du det/dem?

Svar: Åja, har da en del. Et da jeg skar brød som lita og fingeren var i veien. Et da jeg skulle ha løs frosne hamburgere, da måtte jeg sy litt, og han som sydde sa at jeg hadde vært flink, for jeg hadde unngått sener og sånt inni hånda 😁 Og det største er keisersnitt etter min førstefødte.  Og en del småarr til.  Skal jo synes at man har levd 😀

 

10 kommentarer

Siste innlegg