Søvn

Søvn er så viktig, og i natt ble det for få timers søvn for meg igjen. Når jeg ikke får sove før langt på natt, og i tillegg fortsatt er forkjøla, da sover jeg litt lengre på morra, og våkner utslitt og litt gretten.

Ikke bra. Å være gretten altså. 😉 Har vært det altfor mye de siste dagene, for når kropp og psyke ikke her helt i lage, da blir jeg grinete. Og hvem går det utover tror du?

Jo, det er mannen min. Også blir han grinete, også er vi litt grinete i kor. Hvem som er grinete først? Vel, det er litt forskjellig. Noen ganger blir jeg grinete fordi han er det, andre ganger blir han grinete fordi jeg er det. Også går vi hverandre litt på nervene.

Men heldigvis så går det raskt over for oss begge to. Jeg prøver å ikke si så mye når jeg er sånn, men noen ganger slenger jeg med leppa, og det er liksom godt å være litt “slem”….Næmen, kan du være slem du da, tenker du kanskje.

Jepp, jeg kan det,, spesielt inni meg. Kan føle meg så sint at jeg holder på å sprekke, og når jeg åpner munnen da, så kan det hende jeg noen ganger angrer på at jeg gjorde det. Men det er mulig å be om unnskyldning, og så kan man håpe på tilgivelse.

Hender det at du sier noe du angrer på?

Hvis ikke, så er du heldig, for da er du nok en helgen! 😉

Nei, vi gjør vel noe feil noen og hver tenker jeg, og jeg blir nok aldri feilfri samme hvor mye jeg prøver.

Så, holder han ut med meg, og jeg med han, så blir vi et gammelt, grinete, koselig ektepar som kommer til å gjøre gamlehjemmet litt mer spennende for andre. hehe…. 🙂

I dag fikk jeg heldigvis kurert meg selv for noen timer, for jeg gjorde det jeg MÅ gjøre, deretter det jeg har lyst til å gjøre…men det skal du få vite mer om i neste innlegg. 😉

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg