Søndag igjen

I dag har vi hatt nok en rolig dag her i Gjengstøa. Jeg er fortsatt langt fra i form, og mannen min er også sliten etter alt han har holdt på med. Fint med ferie 😉

Vi tok en tur opp til barn, svigerbarn og barnebarn på hytta deres, og det var koselig med en kaffekopp, kanelboller og prat på verandaen deres. De har fin utsikt, og selv om det var mest skya, var det greit å sitte ute. Ihvertfall så lenge man har på jakke  🙂

Den store sommervarmen forsvant herfra med tordenværet sist, og det har vært litt kjølig vind i dag. Temperaturen viser 18 grader, men det føles langt fra så varmt. 

Svigerfar kom på middag og kaffe, og i dag ble det laks m/rømmesalat. Det er veldig godt, men vi må snart få til en fisketur, få litt makrell og sei. Det hadde vært godt med fersk fisk igjen. 🙂

Resten av ettermiddagen og kvelden blir det litt tv, litt blogging, og bare avslapning.

Det er ferie det! 😀

 

Rosebusken står i fullt flor nå 🙂

 

 

 

#søndag #rolig #roser #blogg #helg #gjengstøa #svigerfar #middag #hytta #barnebarn #barn #svigerbarn #familie #dårligform

 

Har du hatt en fin søndag?

10 kommentarer
    1. Litt vind her også, men varmt i lufta 🙂 Leit du ikke er i form..men bra dere har hatt koselige ting å finne på i dag 🙂 Nå er det et par år siden jeg har spis makrell..og det kan jeg tenke meg å ha en dag snart, men blir i så fall å kjøpe :)) Helt nydelige roser :)) God bedring og fin kveld til deg <3

      1. annebe: Tusen takk for det. Stekt makrell er kjempegodt, og ikke minst makrellsuppe 😉
        Jeg klarer heldigvis å kose meg uansett, så det går bra likevel 🙂 Ha en fin kveld du også! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg