Søndag

Uka går fort, men det gjør jammen meg helga også.

Nå er det søndag igjen, og som vanlig drar vi tidlig og spiser middag med svigerfar på Kyrksæterøra.

20190127_123146

I dag feirer vi hans kommende 87,nde fødselsdag med hønsefrikasé til middag,  og gulrotkake til kaffen.

Olav lagde middag, og jeg tok meg av kaka.

Alt smakte godt, og vi slapper av med litt ski på TV før vi drar videre hjem.

Ute er det mange minusgrader, og vakkert! Fint å sitte inne i varmen og se ut  😀

20190127_122300

20190127_122312

20190127_145646

20190127_122315

 

Ønsker deg en god søndag, og håper du har det bra. 🙂

 

#søndag #bursdag #svigerfar #kyrksæterøra

6 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med dagen til 87 åringen 🙂 Håper han har hatt en fin dag 🙂

      Hørtes godt ut med hønsefrikase, og det er det jammen lenge siden jeg har spist.

      Kjempefine bilder du viser oss 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndag ❤ 🙂

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      http://www.torilkremmervik.no/blogg

    2. kjekt å gjøre det litt koselig for dei gamle,det setter dei pris på :=) koselig for dere også ,fine bilder,kaldt ja og vakkert,men nå gleder jeg med skikkelig til våren

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg