Sommerforkjølelse

Makan til tull! Her trodde jeg at jeg klarte meg unna den verste forkjølelsen. Feberen hadde gitt seg og jeg følte meg bra. 🙂

Mannen min ble derimot skikkelig tett i bihulene, og hostet veldig. 

Selv var jeg så fornøyd med at vitaminene jeg tar gjorde at jeg slapp lett unna….men neida, i går seg det på til meg også. Feber og tette bihuler og hoste. Så Rørosturen måtte vi legge på vent, og gårsdagen ble tilbrakt mest i sofaen med unntak av en liten tur på butikken.

Middagen ble mislykket, og det meste gikk galt i går. Så nå håper jeg denne dagen blir bedre.

Tross alt er jeg glad vi bare kan slappe av og ikke MÅ gjøre noe denne helga. 

I morra er alt så mye bedre tenker jeg  😉

God søndag! 🙂

 

 

#forkjøla #forkjølet #blogg #bloggno #bihuler #feber #tull #sofaen #mislykket #middag

6 kommentarer

Siste innlegg