Som en unge på julaften 😄

I dag kom pakka jeg har ventet på 😀

Jeg var ikke sen om å pakke ut, og selv om alt ikke var akkurat sånn jeg trodde, så ble jeg veldig fornøyd 🙂

Jeg hadde alt i en plastkasse med lokk, og her ser du litt av innholdet.

Begynner litt i det små, så får vi se om jeg får lyst til å fortsette 😀

Formen er litt dårlig i dag, så jeg kjente at jeg ikke orket å male med en gang.

Jeg trengte en god pause i senga først.

Ettersom mannen heller ikke er i form, så tok vi en god middagslur begge to.

Jammen meg sovnet vi en times tid 😄

Passer bra i dette regnværet

Ingen Ufo som lyser, det er bare lampene på kjøkkenet som speiler seg 😉

Etter å ha sovet, kjente jeg meg litt bedre, og klarte ikke vente lenger med å male litt.

Har bestilt små lerret,  som er greie å øve meg på.

Kommer nok til å kjøpe noen større også, men 15*15 og 15*21 er veldig greit.

Klar til å male

 

Olav kom plutselig og ba om å få tlf min, og da ble jeg med på bilde også 😄

 

Tror fortsatt at det blir mest abstrakt jeg kommer til å male, for jeg synes det er det artigste.

Sønnen min har fått med seg at jeg har begynt å male, og når han så vinterbildet mitt med trær, så bestilte han et bilde av eika de har i hagen sin.

Så da må jeg trene litt på å male trær også. Prøvde meg først i går, men det så ut som en barnetegning 😁😂

Ble litt bedre dette sjøbilde, men fortsatt barnetegning ☺️

Men med litt flere farger, og skikkelig maling kan det bli bedre håper jeg. Men jeg har ikke lovt ham at jeg får det til 😉

Han har lyst på et stort maleri, og jeg skal prøve på et i 30 x 40

Fortsatte å øve på å male trær. Og mitt første landskapsbilde. Tror ikke det blir så mange av dem. Der er eldste søstra mi så flink, at jeg overlater det til henne. Ritas malerier

Da er det mye artigere å male slik som dette, som jeg malte først i dag 🙂

Dette er veldig artig å male. Gleder meg til å fortsette, så nå må jeg komme i form ☺️

Har ikke tenkt å vise deg alle treneprosjektene hele tida, men du må jo se hvor elendig jeg er på det også 😄

Du kan se de første maleriene mine

Her og Her

Det som er fint, er at jeg har en her som ikke er redd for å si hva han mener om bildene, så da lærer jeg av det også ☺️

Og det håper jeg dere gjør også. Trenger ikke si at noe av dette er fint, om dere har en annen mening. Lærer ikke bare av skryt 😉

Skal ha det artig med dette uansett jeg 😀

16 kommentarer

Siste innlegg