Solsiden i Trondheim

I går gikk jeg til Solsiden i Trondheim etter jobb.  Måtte se om jeg kunne finne gave til sønnen min. Han har bursdag snart. 🙂

Og på vei dit måtte jeg jo fram med mobilkamera igjen. Var så vakkert med sola som strålte gjennom skylaget på ene siden, og den blå himmelen på andre siden.

Det er bare å nyte.

20190207_115539

20190207_115542

20190207_115558

 

Jeg fant også gave til sønnen min, men jeg kan jo ikke skrive her hva det var. Han leser nemlig bloggen min innimellom. 😉

Nå er det fredag og snart helg. Det eneste jeg har gjort i dag er å stå opp tidlig. Trene halvannen time, for deretter å ta en lang og god dusj!  Det er fin premie etter hard trening. Også har jeg fått ryddet i skoa mine. Har jo hundrevis…hehe..neida, har nok, men ikke som damer flest tror jeg 😀

Ønsker deg en god fredag og helg med et bilde av Rockheim i går morges. Det var samenes nasjonaldag dagen før, så de vakte fargene lyste enda  😀

20190207_164750

 

#solsiden #trondheim #sol #trening #mobilkamera #helg #fredag #rockheim

4 kommentarer
    1. godt med noen dager da en ikke har så masse på programet,men skulle gjerne gått til solsidan ilag med deg,jeg er veldig glad i Trondheim by det er vakkert der :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg