Soloppgang

I dag var jeg tidlig oppe. Klar for trening kl 07 på Fitnesspoint. Det ble en god økt, og veldig godt når jeg er ferdig! 😉

På vei hjem fikk jeg oppleve en vakker soloppgang…dvs, før selve soloppgangen ble det flotte farger!

Tenkte jeg skulle gå til legetimen i dag, for jeg hadde jo godt tid. Så jeg gikk hjem og skiftet, tok en banan, og var klar til å gå avgårde kl 09. Tar en halv time å gå dit. Fikk for meg at jeg skulle sjekke meldinga med tidspunktet på tlf, og da så jeg til min store gru at timen var 08.40. Lurer på hvorfor jeg da hadde skrevet 09:40 i kalenderen. Da skal jeg fortelle at jeg fikk fart på meg. Det ble ingen gåtur, bilen måtte til. Ringte selvfølgelig først for å høre om jeg fikk komme mellom to andre, og det gikk heldigvis greit. Var viktig å få den timen i dag, og heldigvis har jeg en flink vikarlege, og snill, når hukommelsen spiller meg et puss. Sjelden jeg gjør slike feil heldigvis…er så dumt for legen er jo alltid veldig opptatt.

Vel, dagen er i full gang, og nå blir det snart lunsj. Og senere i dag har jeg møte igjen.

Så, sånn går no dagan. Ha en flott torsdag! 🙂

10 kommentarer
    1. Du fikk da litt trim..og vakkert bilde selv om det ikke ble gåtur til legen..:) Jeg har også god kontroll på timer og slikt..men har vel bomma et par ganger i løpet av livet.. det må jo være innafor..hehe… Kos deg med kvelden <3

      1. annebe: Ja, det har blitt nok trim og luft i dag 😉 Passert 10000 skritt så det er innafor 🙂 Nå er jeg endelig hjemme og skal bare slappe av. Kos deg du også! 🙂 Klem

    2. Åååå sånne oppdagelser er aldri noe hyggelig..men godt du fikk timen din allikevel da…men ble mer stress en ro det der ja..hihih…Håper dagen har vært fin ellers… ha en god kveld!

      1. Toini: Takk for det. 🙂 Dagen har vært fin utenom det. Er ikke ofte jeg surrer med slike ting…stort sett dobbeltsjekker jeg i god tid. Men var liksom så sikker på tida..hehe…skal ikke være så skråsikker neste gang 😉 Ønsker deg en god kveld også! 🙂

    3. ..ikke noe kos når sånt skjer – men godt at du fikk timen likevel =) Og ellers høres det jo ut som du har hatt en travel, men trivelig dag..det er bra =D Ha en flottersfin kveld videre =D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg