Sola varmer, og vårlukta er på plass 😉

 

Da jeg bodde i Østfold, bodde jeg på gård…ja, opptil flere gårder har jeg bodd på.

En gård drev med okser, en annen gris.

Og du kan være sikker på at hvis jeg hang ut klesvaska på våren….ja, da skulle møkka kjøres ut 🫢

Så også her i dag. Du ser traktoren med “møkkavogna” her.

Den kjører forbi hele dagen, fram og tilbake..så vi får en god dunst hver gang 😁

 

Vi har hatt en flott solskinnsdag,  og jeg satt en liten stund og nøt varmen fra kveldssola her

 

Det gikk greit å kjøre til Kyrksæterøra i dag, og jeg fikk vært hos legen, og handlet mat etterpå.

Kiwi ligger fint til ved sjøen,  så jeg gikk en liten tur for å nyte det før jeg handlet.

Resten av dagen har jeg hvilt, og lå en god stund i senga etter lunsj, og nøt den totale stillheten. Det gjorde godt.

Olav har holdt på med å stable ved.

 

Alt dette måtte flyttes så han fikk begynt å stable på plattingen han har lagd

 

Fortsatt mye igjen å kløve og kappe, men han er godt i gang.Vi ble jo forsinket av alle snøen 🙄☺️

 

I blomsterbedet begynner påskeliljene å springe ut i blomst. Tulipanene kommer snart de også

I går fikk du et omfattende og langt innlegg om pulsklokke og Bodybatteri.  Dette skrev jeg vel mest for å ha denne infoen selv, og til deg som synes det er litt interessant.

Jeg skal snart lese meg opp hos dere som er så flinke til å lese, og kommentere hos meg..har bare ikke hatt ork til så mye av det, så det har blitt bare enkelte som har fått et lite livstegn innimellom.

Kommer sterkere tilbake 😉

10 kommentarer
    1. Så godt det blir å finne den veden til høsten og vinteren. Har en stabel jeg også. Begynner jeg med en, fortsetter med en til, så er jeg i gang :D.
      Vi har det i hvert fall fantastisk nydelig om dagen. Men møkkaspredning hører med til de mindre hyggelige greiene. Ellers får en lest seg opp når en har energi til det, vet godt om å falle ut. Klem <3

      1. Ja, det er ikke enkelt alltid å få med seg alt på blogg, men det går da bra likevel 🙂
        Veldig godt å finne veden til vinteren, og godt snøen forsvant så det var mulig å komme til igjen.
        Nyt soldagene! 😍 Klem

    2. Der har dere mye ved til vinteren 😀

      Påskeliljene er så vakre – og nå popper de opp over alt 🙂

      Lag deg en fin torsdag 🙂

    3. Flott omgivelser der du har vært:)
      Hvile er viktig for oss som lider med kronisk sykdom.
      Det er mye å gjøre om våren. Så artig å se liljene dine.
      Jeg må ta en tur til gartneri i dag:)

      1. Ja, det er flotte omgivelser, og jeg stortrives 🙂 Vi må nok bare innse at vi må hvile mye. Det blir for lite av det, og det er ikke enklere når det er vår og sommer 😊Regner med at du fant mye fint på gartneriet om du kom deg dit 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg