Snart klar

Nå har jeg rydda, pakka, støvsugd, vaska, lagd omelett, barbert legger, dusja.

 

Så nå er det ganske så klart til avreise i morra 🙂 Omelett på brødskive lager vi alltid til tur. Det er så greit, for da trenger vi å kjøpe bare et måltid. Også smaker det så innmari godt med omelett på tur 😉

 

Liker at det er sånn noenlunde rent når vi reiser bort, for det er så godt å komme hjem til rent og ryddig hus. 

Senga har nytt og rent sengetøy, og all bacalaolukt er borte.

Nå lukter det bare godt  😉  Bacalao? Ja, akkurat det, bacalao.  Du kan lese HER om du ikke fikk med deg det  😉

Nå skal jeg bare vanne blomster og litt må nok kaktusen ha også skal den blomstre til jeg kommer hjem 🙂

 

Siste klesvask ruller og går, og nå gjenstår bare å vaske badet og lage middag.  Er en stund til mannen kommer hjem da.

Hadde håpet jeg skulle få beskjed om en kalender jeg venter på. Julegaven til mamma.

Er så greit å slippe å sende pakker. Gaver til barn og barnebarn er ferdige. De ordnet jeg klart forrige uke. Så nå kan jula komme i Halden. Her oppe må den vente til jeg kommer hjem. Da skal jeg ut og handle resten av julegavene til familien her 🙂 Har kjøpt julegaver med dobbelt mening i år. 😉 Kirkens bymisjon gjør så mye bra, og de lager også mye fint. 😀

 

 

#tur #rengjøring #støvsuge #omelett #julegaver #gavermedmening #kirkensbymisjon #dusj #hverdagen

16 kommentarer
      1. Toril sin hverdag med musikken: Ånei, støvsuger ikke hver dag nei. Blir vel stort sett en gang i uka. Men så er vi bare to voksne og ingen dyr, så det blir jo ikke så gæli 😉

    1. Så effektiv og flink da! God tur og kos dere masse. Her ser det ut som om sol kommer gjennom skydekket og jeg venter sønne til kaffe kos og prat! 🙂

      1. natheless: Tusen takk for det. Ja, i dag har jeg vært like effektiv som jeg var ineffektiv i går 😉 Høres veldig koselig ut med besøk..Kos deg!

    2. Skikkelig flink er du! Omelett er alltid turmat her også. Det smaker ekstra godt på niste og metter litt mer enn annet pålegg. Jeg synes også det er veldig godt å komme hjem til reint hus, da vet en at en ikke MÅ gjøre noe første dagen en kommer hjem. God tur til Halden!

      1. Lillian: Tusen takk for det. 🙂 Ja, omelett metter mye mer, også er det jo enkelt å lage også. Liker alt som er enkelt 😉 Ønsker deg en fin kveld!

    3. Godt jobba 🙂 Omelett er god mat..også på tur.. Nei å komme hjem til rotete hus er ikke noe koselig.. Ha en fortsatt fin dag <3

    4. ja sånn liker jeg å gjøre det også om vi skal ut og reise :=)godt å komme hjem til reint og ryddigt hus og veldig greit å kunne ta med julegaver så en slipper å sende med posten :=) dere må ha en skikkelig fin tur når dere reiser og kos dokke masse

    5. Så flink du er,, og jeg er også sånn..liker at det er ryddig når jeg kommer hjem..men med sønn som stort sett da er hjemme når vi er borte..så går ikke det så godt…hihihi…Men jeg prøver å lære han opp….Kos dere på tur, og deilig å ha unna mange av julepresangene..skjønner det..men ish..der er jeg sløv..venter til det siste…

    6. Så flink du har vært! Ja – det er mye morsommere å komme hjem igjen til reint og ryddig! Jeg gjør også sånn…. god tur til Halden da! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg