Småting…

I dag er en dag med pusleting…baking av brød, vasking av enkelte skaphyller og ting. Litt reparering av klær, og diverse.

I dag trengte jeg en sånn rolig hjemmedag, for det har vært litt mye forskjellig denne uka. Har vært ute og spist med tidligere kollegaer, og farta litt hit og dit. Artig og koselig, men da blir jeg plutselig sliten også. 🙂  Så i dag lå jeg lenge, helt til kl 09, og etterpå har jeg bare stulla og kost meg.

Fikk pussa litt sølvtøy også, og det trengtes for det så ikke mye fint ut.  Skulle liksom fortsette med album også, men det har jeg ikke rukket enda. Og nå er det snart tid for å lage middag til mannen min kommer hjem. Så denne dagen fløy avgårde.  Blir jo litt trening med rockeringen innimellom også, den er fortsatt ikke helt på lag med meg, men får da til noen runder. 😉

Det var meldt regn i dag, men sola skinner og viser alt støvet rundtomkring.  Skjønner ikke hvor alt støvet kommer fra jeg. ? Det ser jo så fint ut når det er grått og mørkt 😉 hehe…jaja, så lenge jeg går hjemme så blir det nok mer støv også…jeg valser jo rundt omkring hele tida med et eller annet.  Men i morra, da skal jeg nok ta fram støvsugeren.  Det blir jo ingen Gjengstøa-tur, for det er meldt regn og vind, og da tar vi heller en dagstur til svigerfar på Kyrksæterøra og lager litt middag. Er jo farsdag på søndag, så vi må ha med oss en pakke og kake også tenker jeg.

Så dagene går, og jeg får ikke tid til å kjede meg.  Håper du har en fin dag, og kjenner jeg deg rett så kjeder ikke du deg heller 😉

 

 

 

#blogg #hjemme #sølvtøy #brød #kjedeseg #repareretøy #hverdag #hverdagen #støv #sol #regn

14 kommentarer

Siste innlegg