Sliten og frossen

En dag på jobb, og jeg er sliten, trøtt og frossen.  Litt forkjøla som alltid, men ellers bra. 😉

Jeg skal jobbe 60 % noen uker nå, før jeg går opp til 80% deretter 100%  Dvs. hvis jeg klarer det.  Håpet og målet er jo det, men det gjenstår å se. 🙄

Trives nå godt der jeg jobber nå, og det er flotte folk jeg jobber sammen med. Vi samarbeider godt, og de lar meg slippe til og stoler på at jeg gjør en god jobb. Og det gjør jo selvtilliten mye større. 🙂

Det er en arbeidsplass som absolutt ikke er kjedelig, så dagen går fort. Det er først når jeg kommer hjem at jeg kjenner det har vært mye.  Men da blir det avslapning resten av kvelden. Olav lager middag til jeg kommer hjem, så jeg kan bare sette meg til bordet. Heldige meg! 😃

Så nå blir det hver vår gang til å lage middag, første som er hjemme, lager maten.  😉

Jeg skeiet ut med et par brødskiver og kakao til kveldsmat også, for jeg var sulten igjen jeg. Og kakaoen varmet så godt.  Tror ikke det blir så sent i seng. Skal jo opp før klokka 6 i morra også.

Ønsker deg en fin kveld, og en god natt!

Olav på vei til jobb i dag tidlig  😃🌨

20190326_060148

#jobb #frossen #sliten #snø

15 kommentarer
    1. Det er så viktig å trives på jobben, og føle at arbeidsoppgavene går greit. Jeg kjenner til følelelsen av å være sliten når jeg kommer hjem, enda jeg bare jobber 30%. Snør det virkelig hos deg nå, eller til morran i dag?

      Ha en fortsatt fin kveld, og en riktig god natt 😴

      1. God morgen. Det snødde både på morran og kvelden i går 😉 Men nå går det visst over til mer regn, så da er det fram med joggesko igjen 😃 Ønsker deg en fin dag! 🙂

      1. Ja, godt å trives på jobb. 😃 Har vært småforkjøla siste 3 kvart året, men litt bedre og værre innimellom, så nå er jeg lei å gå sånn. 😉 Er liksom aldri helt i toppform. Må ta det opp med legen igjen. Ha en fin dag! Klem 🙂❤

    2. godt du trives på jobben,litt godt å være sliten når en har gjort en god jobb også da :=) men usj for et vær,håper det snart tar slutt hos dere,nå er vinteren over

      1. Ja, nå vil vi ha bedre vær snart. Men værvarslet lover regn i flere dager nå, så vi må se langt etter sola enda. Snøen forsvinner ihvertfall da 😉😃 Ønsker deg en fin dag! Klem ❤

    3. Å være sliten etter jobb kjennes sikkert litt godt ut også, når du vet du har gjort noe som det blir resultater av. Herlig å få middagen servert da, og kunne slappe av og kose seg 🙂 Men været ja, det ser ikke så herlig ut akkurat. Håper det våres snart 🙂

    4. Godt du trives med jobben din😊 Sliten blir man vist etter en arbeidsdag. Det er helt klart.
      Snør det enda god dere???
      NÅ vil vi ha vår 😎😎

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg