Sliten.no

Første dag med full dag på jobb.

Det gikk noe bedre enn forventet, og det er så mange gjøremål at dagen flyr. Jeg går stort sett hele tiden på jobb, og det merkes godt på rygg og hofter.

I dag var jeg flink og gjorde litt øvelser, bøy og tøy når jeg var på steder hvor det ikke var folk. I heisen feks  😉 Og jeg tar mye heis, for jeg må ha med store vogner og traller nesten hele tida.

Rekker å bøye og tøye noen ganger fra 1 – 5 etg skal jeg si deg 😃

I morra skal jeg igjen jobbe full dag, men så blir det fri resten av uka.

Skal jobbe 2 dager i uka og så øke med en dag til etterhvert. Skal prøve å øke sakte men sikkert,  også må jeg få tid til å trene på dagene jeg ikke jobber.

Det fine med å jobbe full dag, er at mannen min er hjemme først,  så da kommer jeg hjem til ferdig middag  😉

I dag ble det kokt torsk med godt tilbehør. Også hadde han kjøpt rissjokolade til kaffen.  Det var ikke så bra, men veldig godt! 😃

Håper mandagen din har vært god. 🙂

20190218_115712

 

#jobb #mandag #hverdagen #torsk #sliten

8 kommentarer
    1. godt å komme hjem til ferdig middag da :=) men travelt med hele dager når en ikke er vande med det

    2. Du er heldig som får ferdig middag 🙂
      Har jobbet i dag jeg også, full dag og masse tråkking. I morgen har jeg fri og onsdag er det på’n igjen. Så er det noen fridager 🙂
      Det var godt å finne sofaen og en lang tv-kveld nå.
      Ha en fin kveld. Og lykke til på jobb igjen i morgen 🙂

    3. Du er sprek som går, og bøyer, og tøyer. Et forbilde faktisk 😉 Må innrømme jeg ikke er så god på slikt nå om dagen 😀 Jeg håper det går fint for deg med de to dagene i uka. Spennende å jobbe fulle dager igjen 🙂
      Så deilig å komme hjem til middag. Han er nok god denne mannen din. Heldig er du, Heidi ❤ Klem

      1. Takk for det Aina. 🙂 Har egentlig ikke noe annet valg enn å bøye og tøye litt, for ellers blir jeg jo totalt stiv og får så vondt 😉
        Gikk over all forventning de to dagene nå. Så får jeg se neste uke etter noen dager med barnepass 😃
        Han er snill mannen min ja 🙂 Ønsker deg en fin dag! Klem ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg