Slette bilder

I dag har jeg jobbet litt med å slette bilder på bloggen min. Dette for å få plass til noen flere innlegg.

Skulle gjerne fått gjort ferdig kapitlene om livet mitt i hvert fall, før jeg finner ut av veien videre i min bloggverden.

Derfor blir dette et innlegg uten bilder 🙂

Er det noen som har noe godt tips til eventuelt annen plattform som har mer ubegrenset med bildeplass?

Er det i det hele tatt noe som heter ubegrenset bildeplass hvis det er gratis?

Har nemlig ikke så mye penger å bruke på blogg som har et lite antall følgere, så det blir ikke noe oppgradering på meg med det første.

Kom gjerne med tips og råd om du har noen 🙂

 

“blogg #bilder #ubegrenset #wordpress

10 kommentarer
    1. Jøss, det var rart, at det var så lite bildeplass. På blogg.no er det i alle fall ubegrenset tror jeg. Du kan jo prøve miniblogg, om du vil prøve annen plattform. De er jo rekrutteringsplattform til vanlige blogg.no 🙂

      1. 3 G bildeplass er det. Nå har jeg fått sletta så jeg har litt plass igjen, men har jo ikke lyst til å slette så mange bilder da. Jeg må nok prøve noe annet. Har sendt mail til support på Nouw, men får ikke svar.

    2. Hmmm – så kjedelig! Jeg skjønner ikke så mye, men blogger jo på blogg.no… der er det vel ikke begrensninger såvidt jeg kan forstå! Håper det ordner seg! Klem <3

    3. Jeg er på blogspot.com der er det fri bildeopplasting og ikke reklame, helt gratis og enkel å bruke. Jeg har mange bilder og har vært der i mange år. Jeg har måtte registere bruker på noen plattformer for å kunne kommentere da enkelte krever bruker for å få lov til det. Her får jeg ikke kommentert med blogspot brukeren min blant annet.

      1. Trodde det jeg også, men det var fordi jeg ikke hadde satt meg godt nok inni det. Står tydelig at jeg har 3G plass før jeg må oppgradere.
        Jobber med blogg på ny plattform. Kommer snart tilbake med den 😉

    4. Leit at det skal være begrensninger på bildeopplasting. da blir det liksom litt dumt. Litt av vitsen med en blogg er jo bl.a. bildene. Men det er jo betalingen de er ute etter, og jeg hadde heller ikke orket å betale for at folk skulle snuse inn i mitt liv 🙂
      Jeg har en blogspotbruker også jeg. Men jeg blogget ikke så lenge på den før jeg fant ut at det visstnok var mer populært med blogg.no, og laget en profil der, og har siden vært der. Men jeg har begge bloggene enda. Det dumme med det er at når jeg skal kommentere inne hos en blogspotblogger, så kommer automatisk blogspotprofilen min opp i adresserubrikken, og det blir jo feil med link til den bloggen når jeg ikke er aktiv lenger. Sa da dropper jeg oftest å kommentere der, bare fordi jeg ikke orker å styre med å fjerne den linken hver gang jeg skal kommentere noe sted.
      Holder meg nok til blogg.no. Selv om jeg kjenner at jeg sliter litt med bloggingen for tiden.

      1. Ja, jeg blogger ikke like ofte nå, men så har jeg ikke lyst til å ikke ha blogg heller.
        Jobber med ny blogg nå, så håper jeg at jeg kan være der så lenge jeg har lyst 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg