Skal bare…

Ja for du skjønner, i går kveld orket jeg ikke gjøre så mye, så jeg sa til mannen min at jeg tar det bare lettvint rent i morra.

Som tenkt, så gjort…vel, kanskje ikke helt lettvint. Våknet litt over 6 i dag, sikkert da Olav gikk ut døra, og da sto jeg opp med en gang. Tok av sengetøyet så jeg fikk satt på vaskemaskin med en gang, også gjorde jeg klar havregrøten.

Den får alltid stå og godgjøre seg mens jeg fikser på meg selv litt. I dag ble det en god dusj.

Etter å ha spist grøten, mens jeg så på “Allsang på grensen”, i ukesarkivet  så var det bare å sette i gang. Vurderte å trene først, men fant ut at jeg skulle støvsuge og skine opp litt først.  Olav skulle nemlig jobbe bare til rundt 11 i dag, og formiddagen går fort. 😁

Og når jeg først begynte å støvsuge  og gå med tørrmoppen, ja, da ble det etterhvert til at jeg gjorde ganske grundig rent likevel.

Så timene fløy, jeg fikk i meg en rask lunsj, før jeg pakket ferdig.

Bare kjølebagen med mat igjen 😉

Jeg rakk ikke trene engang, men det er godt å gjøre rent og ikke minst å komme hjem etter ferie og alt er forholdsvis rent. 🙂

Jo, jeg må si forholdsvis, for det er ting som bør gjøres enda grundigere, men det blir der til vi er tilbake. 😁

Er jo sommer! 🌞

Nå tar jeg en liten pause mens jeg venter på Olav.

Trodde til og med jeg skulle få tid til å legge inn bilder på bloggen på tre kapitler jeg har skrevet nesten ferdig om livet mitt, men det ble det ihvertfall ikke tid til. Sånn går det når jeg “Skal bare”…mange “skal bare”  😁

Fikk tid til dette innlegget da, og jeg må legge med bevis på at jeg har skinet opp 😁😉

20190712_10371220190712_103650

Sliten.no  😀 Men fornøyd.

God fredag!

 

#fredag #rengjøring #fornøyd #ferie

12 kommentarer
      1. Ja, godt å få gjort rent 🙂 Blir Gjengstøa ja, men skulle det bli mye dårlig vær, drar vi kanskje etter sola noen dager. Er lovt ganske bra fremover, så vi får håpe det blir som bestilt 😉🙂

    1. Så flink du har vært😊 det er ofte når man skal bare at det blir gjort en del😊
      Fortsatt god helg og ferie😘

    2. Så jo skinnende rent ut der ja.. :)) Deilig å ha det litt i orden rundt seg.. manne tar seg av vasking og støvsuging her.. Jeg vasker mest tøy å sånt pusleri 🙂 Havregrøt er fin start på dagen.. Kos deg med sommer <3

    3. Jeg kjenner meg godt igjen… Skal bare er noe sorgprosess igjen her også, og jeg ender opp med å gjøre mye mer enn planlagt og også mer enn jeg orker. Godt når man et ferdig 😊 Ha en fin ferie.

      1. Takk for det. Jeg prøver å ikke starte med flere ting på en gang, og skal heller bare, for da får jeg mye gjort, men kan også stoppe tidligere 😉🙂 Slutt på den tida jeg kan gjøre masse i mange timer. 😁 Fortsatt god sommer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg