Sjokolade! :)

Har du noen gang kjøpt en sjokolade du bare MÅ smake?  Vel, det har jeg…og den måtte vi smake på fredag. En så stor plate bør man dele opp, og det klarte vi. 🙂 Resten ble spist i går…og bare for å si det med en gang:

Har du ikke smakt denne:

 

…..Så ikke gjør det heller. Den var farlig god!!  Alle gode ting er tre…og denne hadde jo det…toffè, nøtter og melkesjokolade! Må jo bare bli godt! 😉 Som du ser så rakk jeg ikke ta bilde av den før vi smakte på den heller 😀

Den slår uansett ikke vanlig melkesjokoladen til Freia, for det er og blir favoritten min. Det er liksom julesjokoladen min. Ettersom jeg ikke likte marsipan som lita, fikk jeg alltid en litt stor melkesjokoladeplate fra nissen. Og det får jeg fortsatt 😉  Blir liksom ikke ordentlig jul uten den.

Men nå var det jo denne som er avbilda jeg skulle fortelle om…mmm…..kjempegod!  Så tør du…..løp og kjøp!  😉      (Ikke sponsa altså)

 

God søndag til deg, med eller uten sjokolade! 🙂

 

#sjokolade #melkesjokolade #toffe #nøtter #blogg #godt #søndag #smak #freia

10 kommentarer

Siste innlegg