Sengetid

Ingen sak når ungene ber om å få legge seg 😉🙂

Jeg skulle bare hente pysjamasene for å varme dem, og da var de ikke sene om å ta dem på seg og spurte om de kunne få legge seg.

De var slitne og trøtte, også hadde de IPad tid tilgode. Den er nemlig tilmålt for hele dagen, og da gjelder det å spare tid. 😃

Så her er det stille etter en fin dag sammen med disse to.

20190221_191636

Vi har tegna…

 

Lagd spå…

 

Strikka…

20190221_184741

 

Og spist god kveldsmat..

Her snakker Petter og bestefar om 1 tall, 0,er og hva det betyr å bruke dem m.m. 😃

20190221_182601

#barnebarn #strikke #strikking #spå #tegne #kveldsmat #vinterferie #hverdagen

12 kommentarer
    1. smart å ha tilmålt datatid da,betyr det att det ikke er mulig å bruke maskina når tiden er oppbrukt ?

    2. Så koselig da. De trives skjønner jeg. Ja, barnebarn er herlig. Her er det stille denne vinterferien, for mine begynner å bli store. Den eldste jobber og den yngste er med venner. Sånn er det når de blir tenåringer. Men de er så koselige å få på besøk og jeg må si at jeg blir glad når de sier at de har det så godt hos oss at de kunne flyttet hit! Festlige unger. Kos dere videre. Klemsiklem 🙂

      1. Ja, det er koselig å merke at de trives. Vel er besteforeldrene litt strenge, men jeg tror de liker det også. De vet hvor grensene går, samtidig koser vi oss og gjør mye sammen. 🙂 Sånn er det når de blir tenåringer ja. 😉 En tid for alt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg