Rundvask…

Turen i går gjorde visst susen…fikk ihvertfall skikkelig arbeidslyst i dag, og fikk det for meg at rundvask måtte til i dag….

Det trengtes nå, for jeg å innrømme at det har blitt gjort litt lettvint en stund nå. Men vi er jo bare to voksne, så det blir heldigvis mest støv.

Jeg satte i gang så fort jeg hadde fått i meg havregrøten i dag….sofa og bord, stoler m.m. ble trukket fram, og i dag ble det rengjøring på gammelmåten. Ajax i bøtta, og det var bare å sette i gang.

P1+ på full guffe, for der har de sånn god gammel, koselig musikk som ei i min alder liker godt.  Da gauler jeg og synger, og håper naboen er på jobb! 🙂

 

Det har regnet ute i hele dag, så det er en grei dag med innesysler.

Etter 4,5 timer var det meste gjort, og resten av leiligheten fikk en liten makeover den også.

Det er jo bare såå godt når det er gjort, og i dag koste jeg meg med å gjøre det også. Har alltid likt renhold, for det er realt arbeid, og man ser så godt at det er gjort.  Det er bare at med en jobb som tidligere renholdsoperatør, og nå 3 år som serviceleder for renholdere var jeg litt metta..også på renhold hjemme.

Men det varer ikke så lenge, har man det i blodet, så kommer arbeidslysta relativt raskt tilbake. I følge lillesøstra mi trenger jeg litt hjernekirurgi som kan si at jeg liker renhold 😉  Godt vi er forskjellige!

Jeg er glad jeg og flere med meg liker å gjøre rent. Da holder vi andre i jobb også 😀

God mandag! 🙂

#renhold #rundvask #renholdsoperatør #havregrøt #p1+ #regn #blogg #bloggno

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg