Roser

Fredag la jeg ut  dette  innlegget hvor jeg fortalte om rosene jeg fikk av Olav.

Jeg spurte deg om du kunne finne en feil med bildene, men ingen som har sett noe feil ser det ut til.  🙂

Denne rosen du ser på dette bildet

20190322_123842

..er ikke ekte  😉 Alle de andre er ekte.

Jeg har 3 roser i en vase, som jeg har stående i stua, og når jeg fikk disse rosene av Olav så jeg hvor like de var, og da fikk jeg lyst til å se om det var noen som så forskjellen.

Ser du det nå? 🙄🤔😉

#roser #ekte #uekte

 

9 kommentarer
    1. Det er veldig vanskelig å se 😊
      Må studere bildet nøye jeg for å klare å se det. Det er jo nesten umulig.
      Men nå er jeg bare inne på mobilen min da😊

    2. Det så jeg ikke, men jeg ser det nå når du skrev det. Synes den er kjempefin jeg.

      Kjøpte meg kunstige røde tulipaner til jul og nye i forskjellige vårfarger etter jul. Det er pga kattene. Kattene spiser tulipaner, og det er ikke helt heldig.

      I dag må man studere blomstene nøye for å se om de er falske og ikke.

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Det er ikke godt å se det nei. 😁 Har sett slike tulipaner og lurt på å kjøpe slike også. Veldig greit med litt kunstig innimellom de ekte 😉😃

    3. nå ser en att den ikke er ekte,tenkte det var noe med løvet da du spurte,men så tenkte jeg ikke mere på det :=) har 2 rosebuketter i vase jeg også,bare silke alle sammen :=)

      1. Ja, det synes vel nesten bedre på bladene. 😉 Kjekt med litt kunstige roser også. De legger jeg i skapet når jeg har ekte, også tar jeg de fram når det er litt tomt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg