Regntung fredag

I dag regner det godt, og mer skal det bli.

Vi har vært så vidt ute en liten tur med bilen til Byåsen senter for å ta litt juksesol for å holde litt på sommerfargen en stund til.

Litt artig må jeg ha det samtidig som du ser 😉

 

Etterpå tok Olav på seg regntøy og gikk en times tur. Siden jeg ikke kan bli med, satte jeg meg til med bildesortering, og tok et par tlf.

Koser meg inne jeg, og må absolutt ikke ut 😉

 

Fredag, avslapning og god mat. Hører vel sammen det? 🙂

Så i dag har jeg tenkt å lage pizza igjen.  Eneste utfordringa blir å ikke spise for mye ettersom det blir bare vi som skal spise den. Som regel er vi jo flere 😉

I dag er en god dag, om jeg glemmer smertene litt. Heldigvis er det litt bedring  😀

God fredag og helg! <3

 

#fredag #helg #trøndelag #flatåsen #pizza #regnvær #regnværsdag #byåsensenter #kosedag

12 kommentarer

Siste innlegg