Regn, vind, og billig strøm – da blir det eplekake 😀

Det henger sammen det ja, for når strømmen er dyr, bakes det ikke “for moro skyld “, eller burde heller si ” for kosens skyld”

Dessuten så skal det ikke spises kake i tide og utide av oss to 😁

Men i dag ble det formiddagskaffe, med nybakt eplekake 😀

Hadde epler som var litt “gamle ” og de kastes ikke. Så enten blir det juice, eller som i dag, eplekake.

Godt å ha litt i fryseren. Vi går jo ikke på Kafé så ofte,  så da må vi gjøre det hjemme ☺️

Synes nesten det er enda koseligere jeg. Sitte i stua vår, med varme i ovnen,  noe koselig på tv, og være pensjonister på hjemmekafé en helt vanlig tirsdag 😄

Ettersom det regner i dag,  så venter vi til i morra med mer vedjobbing

Sendte dette til noen tidlig i dag, derfor står det god morgen 😉

Ønsker deg en god tirsdag! 🥰

 

16 kommentarer
    1. Ja, hvorfor ikke kose hjemme;) Vi har det bedre hjemme enn å dra til kaffe også, men prøver å spise kake i helgene isteden:)

    2. Å så koselig. Det er jo fint å drikke kaffe hjemme, og høre regndråpene på ruta. Eplekake er så godt. Kos dere massevis. Klemsiklem. Jeg får ta meg et eple!!!!

    3. Eplekake er såååå godt,syns jeg kjenner duften! Det er flest hverdager i året så da er det helt innafor med litt ekstra kos av og til🥰

      1. Så fint at du sier det, for jeg er helt enig med deg 😀
        Vi koser oss når vi har lyst, og prøver å begrense det, men ikke hele tiden ☺️
        Blogger du? Får ikke opp link når jeg trykker på navnet ditt 😉 Ha en fin kveld. 🥰

    4. Den kaka der ser skikkelig god ut!🤩
      Lurt å utnytte strømmen når den er billig.🤗
      Nå får vi jo nedbør nok, så da blir det mye tid til å være inne og fylle fryserene til vi får godvær og kan nyte godsakene med en kopp kaffe i solveggen.🥰🌞

      1. Den var god 😀
        Ja, det er lurt å få bakt opp en del. Hadde jeg vært som før, så hadde jeg sarr brøddeig først, så bakt eplekaka, deretter knuteboller e.l. Men nå klarer jeg bare en ting om gangen 😄
        Glad jeg klarer det ihvertfall ☺️
        Gleder meg til å nyte kaffen i solveggen 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg