Kom oss ut i dag ihvertfall 😀

Det var visst “Kom deg ut dagen” i går, og av en eller annen grunn, så hadde jeg bestemt meg for en “vær inne dag ” i går. 😄

Nå bryr jeg meg ikke så mye om slike dager for jeg er ganske ofte ute nå uansett. Og det er kroppen som bestemmer stort sett.

Så når Hverdagsmagi kom med en utfordring i går, så ble jeg ikke med på den.

Men i dag derimot….i dag har vi vært ute både Olav og jeg.

Vi har ikke pilket, stått på ski eller skøyter. Vi har ikke grilla pølser…

Nei vi har…..tamtaratam (fanfare) 😄

….kappet trær

Det gikk bedre enn forventet, og vi har litt igjen, men det skal vi ta en annen dag.

Vi passer på å ikke gjøre for mye om gangen, for da kommer vi i mål uten å være utslitt 😊

En fin start på uka 😀

 

 

14 kommentarer
    1. Det er nok litt sånn her også at det er kroppen som bestemmer når jeg skal ut, eller gjøre noe. Så jeg var heller ikke ute å gikk i går, men jeg hadde ting jeg ville bli ferdig med inne. Dere har jammen tatt igjen for innedagen i går i dag ser det ut til, og fått unna masse jobb. Håper resten av mandagen blir god, klem 🤗

      1. Tusen takk for det. Ja, vi fikk både frisk luft, og mosjon i dag.
        Så langt kjennes kroppen grei ut, og der var fint å kjenne at jeg klarte det uten å bli helt ferdig 😀
        Vi må nok lytte til kroppen ☺️
        God mandag! Klem ❤️

    2. Herlige bilder! Fint at du fikk deg en tur ut i dag 🙂 Viktig å lytte til kroppen ja! Lag deg en fin kveld 🙂

      1. Tusen takk 🙂
        Ja, jeg visste jo at vi skulle jobbe med dette i dag, så da kan vi kose si at vi hadde “Kom deg ut dagen” i dag i stedet ☺️
        Ha en fin kveld! 🙂

    3. Det er jammen litt av en jobb dere har gjort! Imponerende!

      Deilig med en tur da. Det er utrolig viktig å lytte til kroppen. Hvis det er noe jeg er dårlig på er akkurat det. Fysioterapeuten min må stoppe meg slik at jeg ikke raser av gårde, for da kan jeg virkelig gå på en smell nå i denne opptreningstiden.

      Ønsker deg en kjempefin mandagskveld, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr,purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk for det.
        Ja, jeg har fått med meg at du er veldig ivrig, og flink!
        Men viktig å lytte til kroppen, så ting ikke forverres 😘
        Ha en fin kveld! Klem ❤️

    4. Knallfin start på uken det der. Jeg var heller ikke med på den markeringen. Men i går gikk jeg tur og det gjør jo vi begge stadig. Ha en fin dag! 🙂 Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg