Regn i dag

I dag våknet vi til gråvær og regn. Ble overskyet i går kveld, men regnet kom ikke før utpå nattan  

Tenkte egentlig å bruke gråværsdagen til å male ferdig gangen oppe, men har ikke et fnugg av arbeidslyst i dag, og er bare i “kosemodus”. Dvs. at jeg bare har lyst til å lese, fargelegge, se ut av vinduet, eller skrive litt her.

Så da gjør jeg det i dag. 😉 

Har blitt mye flinkere til å gjøre akkurat det. Altså ingenting nyttig utenom matlaging når jeg har en slik dag.

Skal nok få malt etterhvert . Er fort gjort, men jeg MÅ jo ikke gjøre det akkurat i dag  😉

Vet hvor godt det er når det er gjort, men får heller glede meg til den følelsen senere 🙂

Kos deg i dag du også!

Ønsker deg en god dag med dette gråværsbildet fra utsikten ut av stuevinduet i dag.

 

 

 

 

#gråværsdag #regn #trøndelag #hemne #blogg #helg #vår #foto #natur #kosemodus

10 kommentarer
    1. Ja jeg er også blitt ganske flink til å gjøre ingenting..en det halt vanlige..som matlaging og tøyvask..og rydding og, og….osv…hihihi..Men det er en kunst å prøve å gjøre minst mulig uten dårlig samvittighet…Grått og trist her i dag..men i dag har jeg arbeidslyst..så skal rydde nede i 1 etg…og få vekk litt vintertøy…Ha en god dag!

      1. Ann: Takk for det. Ble litt avslapning før en times tur. Nå blir det hjemmebakt brød 🙂 Så lenge klarte jeg å slappe helt av 😉 men tur er avslapning det også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg