Posten skal alltid fram…eller?

I forrige Innlegg skrev jeg at jeg var både glad og sint.

Margrethe gjorde meg glad..

Posten gjorde meg sint…igjen 😡

Dette er ingen reklame, ihvertfall en dårlig reklame i tilfelle.

Det manglet jo noe i pakka fra Margrethe, og det som gjorde at jeg ble ekstra sint, er at det er 3 gang på få mnd at posten har rota med sendinger til eller fra meg.

Først var det julegaver jeg sendte til sønnen min til jul.

Jeg sendte i god tid, og han fikk hentelapp i posten.

Når han kom for å hente den på Joker Lørenskog, så fant de den ikke.

Han var der flere ganger, og jeg ringte og etterlyste pakka…hadde jo sporingsnummeret.

Men nei, julegaver fikk de ikke.

 

Heldigvis så var det ingen dyre gaver, for hovedgava ga vi på annet vis.

Men allikevel er det kjedelig når det blir borte. Noen penger går jo tapt, og gleden over å få pakke i posten blir borte..

Men jeg fikk erstattet alt jeg hadde lagt ut på denne pakka, så det gikk bra fordi det var sendt som pakke, og jeg hadde sporingsnummeret.

I februar har sønnen min bursdag, og jeg sender fortsatt kort i posten, og så la jeg oppi flaxlodd og et nytt type lodd.

Etter en stund fikk jeg faktura med straffeporto, for jeg glemte jo å sjekke om det ble mer når jeg la oppi lodda.

Hun på posten som solgte meg lodda, og tok i mot konvolutten burde kanskje også tenkt på det, men ingen av oss gjorde det.

Jeg fikk altså straffegebyr, og det sto at brevet ble levert uansett.

Jeg betalte, og ventet å høre om sønnen min fikk det, men enda har han ikke fått konvolutten med kort og flax.

Også skjedde dette i dag 😳

Er det rart jeg ble litt sint?

Passet på å ringe og si klart i fra hva jeg mener om sånt rot, men på en ordentlig måte da.

Han ble litt stressa han jeg snakket med, for han kunne jo ikke gjøre noe.

Men jeg sa at nå har jeg sagt hva jeg mener om det,  og at jeg forstår at han hverken hadde skylda, eller kunne gjøre noe, men at jeg ville han skulle notere det.

Og alt har skjedd på Lørenskog 😳😉

Måtte jo fortelle Margrethe dette, og hun skal absolutt sende ny kopp, men det synes jeg er unødvendig, for det er jo ikke hennes skyld 😳❤️

Jaja, da fikk jeg ut frustrasjon over posten også.

Kommer ikke til å bruke dem mer enn høyst nødvendig lenger.

Og heller sende pakker med andre eller levere sjøl 🙂

8 kommentarer
    1. Skjønner godt at du blir frustrert – så innmari mye rot altså! Klart du skal få en kopp – du må jo ha et minne fra denne utfordringen du også <3 gode klemmer <3

    2. Huff! Du har vært riktig uheldig.😨
      Kjedelig når ting blir borte i posten.
      Det eneste positive er at man kan få erstatning når man sender som pakke.😅

    3. Skjønner at du blir frustrert! Jeg har også opplevd rot med sendinger som ikke har kommet frem i det siste. Skikkelig når det er viktige sendinger!

    4. Så synd når du mister pakker og brev i posten. Min datter har sendt meg bursdagskort fra Filippinene 1. mars. og ennå den er ikke kommet. Jeg tror også at den har forsvunnet i posten og det er så synd:(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg