Koselig pakke i posten đŸ„°

Jeg har jo sett at andre har fĂ„tt overraskelse i posten fra Utifriluft – Margrethe, for at de var med pĂ„ hennes utfordring som du kan se hvis du gĂ„r inn i linken.

SÄ derfor var ikke overraskelsen like stor nÄr jeg sÄ konvolutten da jeg hentet posten.

Men jeg var mer overrasket over et ekstra “kort”

Og jeg forsto fort at noe manglet dessverre. De andre som har fÄtt denne overraskelsen, har nemlig fÄtt en turkopp ogsÄ..

SÄ jeg ble fÞrst glad, sÄ sint.

Men sinne skal jeg ta i et eget innlegg 😉

Margrethe er ei dame jeg har blitt veldig glad i, og som jeg setter stor pris pÄ som bÄde bloggvenn, og venn utenfor blogg.

Vi har ikke truffet hverandre utenfor blogg, men det hÄper jeg vi skal gjÞre etterhvert.

Men vi har skrevet meldinger en del ganger, og jeg fĂžler vi har blitt godt kjent, og har mye felles đŸ„°

Tusen takk for fin overraskelse Margrethe 😀

Gode klemmer ❀

6 kommentarer
    1. SĂ„ koselig at du likte overraskelsen, Heidi! Men sĂ„ uheldig at du bare fikk kakao – den varer jo ikke lenge akkurat….! Jeg skal fikse som jeg sa! (og – om du ser pĂ„ pensjonistgunna sĂ„ fikk ho faktisk to kopper, men det var ikke din altsĂ„)! Gode klemmer til deg <3

      1. Klart jeg likte den 😀
        Fikk hun to ja…vel, jeg regner ikke med at hun ikke unner meg en kopp ogsĂ„ 😄
        Ja, du sa du skal fikse det, og da fĂ„r du sende regninga til posten đŸ˜‰đŸ„°

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg